Zmiany kadrowe

Michał Pieprzny nowym szefem SAS Institute Polska

W roli Country Leadera SAS Institute w Polsce będzie odpowiedzialny za rozwój strategii firmy, sprzedaż oprogramowania i usług oraz wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy.

Michał Pieprzny nowym szefem SAS Institute Polska

Michał Pieprzny jako nowy szef polskiego oddziału SAS Institute będzie aktywnie uczestniczył we wspieraniu rozwoju firmy i wzmacnianiu jej pozycji jako wiodącego partnera biznesowego dla przedsiębiorstw i instytucji w obszarze analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. “SAS jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku analityki i AI. Jestem dumny, że będę mógł przyczynić się do dalszego rozwoju firmy. Razem z zespołem będziemy wspierali klientów w wykorzystywaniu potencjału biznesowego oraz wdrażaniu skutecznych innowacji i strategii konkurowania w oparciu o zaawansowaną analitykę” – mówi Michał Pieprzny, Country Leader w SAS Polska. “Platforma analityczna SAS Viya, dostępna w modelu cloud, jest technologią, która w połączeniu z kompetencjami i doświadczeniem branżowym zespołu SAS gwarantuje wymierną wartość biznesową z wdrożeń oraz szybki zwrot z inwestycji” – dodaje. W Polsce z rozwiązań firmy SAS korzysta niemal 200 firm oraz instytucji z branż, takich jak: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, energetyka, handel, farmacja, ochrona zdrowia, nauka i administracja publiczna.

Michał Pieprzny posiada szerokie kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia rozwoju przedsiębiorstw i transformacji procesów biznesowych. Od niemal 15 lat wspiera organizacje z Europy Środkowo-Wschodniej w obszarach, takich jak: planowanie strategiczne, stymulacja wzrostu sprzedaży, rozwój sieci partnerów, optymalizacja kosztów, czy poprawa efektywności organizacyjnej.

Przed objęciem stanowiska szefa polskiego oddziału SAS Institute Michał Pieprzny pełnił rolę partnera Deloitte Central Europe w dziale Strategy, Analytics and M&A. Kierował zespołem wspierającym klientów w definiowaniu oraz wdrażaniu transformacji modeli biznesowych. Był też odpowiedzialny za ofertę wartości Deloitte dla branży detalicznej w Europie Środkowej, a także dla polskiego sektora dóbr konsumenckich.

W latach 2011 – 2018 był związany z operatorem programu Payback – firmą Loyalty Partner Polska. Michał Pieprzny odpowiadał tam m.in. za zarządzanie rozwojem sieci partnerskiej, a od 2014 roku pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. Wcześniej odpowiadał m.in. za rozwój strategii biznesowej Avon Cosmetics w Europie Środkowo-Wschodniej. W latach 2006 – 2009 Michał Pieprzny pracował w polskim biurze McKinsey&Company.

Michał Pieprzny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ukończył tam także studia doktoranckie na kierunku ekonomia i zarządzanie. Jest także absolwentem programu Leading Business into Future w London Business School.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *