Żądanie z 52.23.219.12 nie może być obecnie obsłużone.

Jeśli jesteś właścicielem serwera i taki stan jest niepożądany:

  1. Zaloguj się do swojego panelu DirectAdmin.
  2. Wybierz domenę i przejdź do wtyczki WAF.
  3. Kliknij itwiz.pl -> Ustawienia, dla edycji polityki blokad.
  4. Kliknij itwiz.pl -> Dezaktywuj, dla całkowitego wyłączenia ochrony (nie zalecamy).

Kiedy adres IP jest zablokowany na lokalnej czarnej liście, dostęp możesz odblokować w panelu, wybierając opcję: WAF->itwiz.pl->Statystyki->Sprawdź adres IP, podając powyższe IP. Pamiętaj, że zapora WAF korzysta też z globalnych czarnych list. Jeśli adres trafi na listę globalną, zostanie z niej zdjęty po kilku dniach automatycznie. Jeśli nie chcesz czekać możesz wyłączyć sprawdzanie tych list w ustawieniach WAF -> Ustawienia -> Sprawdzanie list globalnych.

Kod diagnostyczny: Blacklisted (Blacklisted)

Żądanie z 52.23.219.12 nie może być obecnie obsłużone.

Jeśli jesteś właścicielem serwera i taki stan jest niepożądany:

  1. Zaloguj się do swojego panelu DirectAdmin.
  2. Wybierz domenę i przejdź do wtyczki WAF.
  3. Kliknij itwiz.pl -> Ustawienia, dla edycji polityki blokad.
  4. Kliknij itwiz.pl -> Dezaktywuj, dla całkowitego wyłączenia ochrony (nie zalecamy).

Kiedy adres IP jest zablokowany na lokalnej czarnej liście, dostęp możesz odblokować w panelu, wybierając opcję: WAF->itwiz.pl->Statystyki->Sprawdź adres IP, podając powyższe IP. Pamiętaj, że zapora WAF korzysta też z globalnych czarnych list. Jeśli adres trafi na listę globalną, zostanie z niej zdjęty po kilku dniach automatycznie. Jeśli nie chcesz czekać możesz wyłączyć sprawdzanie tych list w ustawieniach WAF -> Ustawienia -> Sprawdzanie list globalnych.

Kod diagnostyczny: Blacklisted (Blacklisted)

BranżaRynek

Spółka Euvic Services odnotowała 10-krotny wzrost zatrudnienia

Blisko 900 nowych pracowników w ciągu ostatnich 3 lat i przewidywany przychód na poziomie 55 mln zł na koniec 2021 roku. To bilans Euvic Services która stała się największą, pod względem zatrudnienia, spółką w Grupie Euvic. Od 2019 roku firma 5-krotnie zwiększyła także poziom przychodów. Jednocześnie w tym samym okresie odnotowała 10-krotny wzrost zatrudnienia.

Spółka Euvic Services odnotowała 10-krotny wzrost zatrudnienia

Przypomnijmy, że Euvic Services to spółka współtworząca (razem z Edge One Solutions) filar Body/Team Leasing Grupy Euvic. Od 2018 roku koncentruje swoją działalność na outsourcingu specjalistycznych kompetencji IT, a od jakiegoś czasu zajmuje się również rozwojem usług outsourcingu personalnego. I tak, oprócz specjalistów IT (programistów, analityków, administratorów i serwisantów) firma zatrudnia dla swoich klientów zespoły elektrotechników, monterów teleinformatycznych i pracowników administracji biurowej. W 2019 spółka zrealizowała pierwsze zlecenie w tym modelu, zatrudniając 80 nowych pracowników. Rok 2020 przyniósł wzrost tej liczby o blisko 300 osób, a rok 2021 potrojenie tej liczby. W efekcie obecnie spółka zatrudnia blisko 900 osób.

„Liderzy Euvic Services podjęli spore wyzwanie pod kątem organizacyjnym i ekonomicznym. Ale wyzwania to to, co w Grupie Euvic lubimy najbardziej. Większość naszych spółek w swojej ofercie ma outsourcing kompetencji IT – to DNA Grupy. Jesteśmy dostawcą usług dla biznesu, a biznes ma różne oblicza. Decyzja o obraniu kierunku outsourcingu personalnego jako głównej linii biznesu Euvic Services, pozwala wyjść jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, szczególnie tych, których skala działania jest duża a zapotrzebowanie na pracowników różnych specjalności stale rośnie.” – komentuje Wojciech Wolny, prezes Euvic, pomysłodawca i twórca Grupy Euvic.

Przeczytaj również
Grupa AB: Blisko 2,9 mld zł przychodów w III kwartale 2020 roku

Body/Team Leasing w Grupie Euvic

Jak wskazują przedstawiciele firmy, ostatnie dwa lata to dynamiczny rozwój filaru, którego główną działalnością są usługi oparte na dostarczaniu odpowiednich kompetencji pojedynczych specjalistów i całych zespołów projektowych dla biznesu różnej wielkości i branż. Grupa przewiduje, że łącznie spółki filaru Body/Team Leasing wygenerują na koniec roku 2021 sumaryczny przychód na poziomie zdecydowanie powyżej 150 mln zł.

Euvic Services odnotował obecnie wzrost zatrudnienia o 240% i przewiduje wzrost przychodu o ponad 100% w porównaniu do roku ubiegłego. Największą dynamikę rozwoju spółka odnotowała z kolei w roku 2020, kiedy zatrudnienie i przychód w stosunku do roku 2019 wynosił odpowiednio 416% i 275%.

„Oferta Euvic Services staje się coraz bardziej kompleksowa – dostarczymy nie tylko kompetencje i rozwiązania IT, ale też znajdziemy, zatrudnimy i zarządzimy lub przejmiemy w zarządzanie zespoły pracowników terenowych, technicznych i administracyjnych. Jeśli choć część naszych planów na następny rok się zmaterializuje, a jesteśmy przekonani, że tak się stanie, znów możemy liczyć na skokowy wzrost” – wskazuje Tomasz Laszuk, prezes Euvic Services.

Obok rozwoju modelu outsourcingu personalnego, spółka nadal rozwija ofertę w zakresie specjalistycznego outsourcingu IT szczególnie w zakresie usług chmurowych.​ W obszarze stanowisk o wysokiej rotacji lub o mocno interwencyjnym czy sezonowym charakterze, spółka stworzyła agencję pracy tymczasowej w firmie Euvic Job Spot. Obecnie agencja ta działa tylko na potrzeby klientów Euvic Services, jednak spółka rozważa uruchomienie w przyszłości sprzedaży tego typu usług dla klientów prowadzących działalność o charakterze sezonowym – informują jej przedstawiciele.

Przeczytaj również
Grupa Cyfrowy Polsat podsumowała wyniki za III kwartał 2020 roku

Bezpieczeństwo, stabilność i komfort pracy

Rynek IT i jego pochodne to od lat rynek pracownika. W modelu outsourcingu personalnego i tzw. mass outsourcingu szczególne znaczenie ma odpowiednie zarządzanie zespołami: aktywności mające na celu budowanie, utrzymywanie wizerunku i opinii o firmie wśród pracowników. Przy tak rozproszonych i różnorodnych zespołach niełatwo o zachowanie spójnej i systematycznej komunikacji, jeszcze trudniej o integrację i utożsamianie się pracowników z firmą, wskazują przedstawiciele Euvic Services.

„Proponujemy pracownikom konkurencyjne warunki pracy niezależnie od stanowiska, co jest obecnie szczególnie istotne w sytuacji faktycznego rynku pracownika. Łączymy wartości i korzyści płynące z bycia częścią Grupy Euvic z programami i możliwościami, jakie oferują konkretni klienci. Benefity pozapłacowe będące standardem w IT, rzadko są oferowane osobom zatrudnionych na stanowiskach niespecjalistycznych. Staramy się zachować wysokie standardy branży IT dla wszystkich naszych pracowników, szczególnie w obszarze opieki medycznej, która zyskała mocno na znaczeniu w ostatnim czasie” – podsumowuje Tomasz Laszuk.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *