Za sprawą nowego rozwiązania pracownicy firmy Netia zyskali szereg dostęp do najważniejszych funkcji związanych m.in. z wnioskami urlopowymi, czy rozliczeniami delegacji z poziomu urządzeń mobilnych oraz poprzez przeglądarkę internetową. Platforma samoobsługowa uzupełnia możliwości wykorzystywanego przez firmę Netia rozwiązania HCM firmy SAP. Rozwiązanie uruchomione przez zespół firmy Gavdi bazuje na technologii SAP Fiori.
Nowe rozwiązanie jest dostępne dla niemal 1,5 tys. pracowników firmy Netia. Za sprawą platformy samoobsługi pracowniczej mogą oni zaplanować lub zgłosić przełożonym każdy rodzaj urlopu lub nieobecności, także w wymiarze godzinowym. Z perspektywy menedżerów uruchomiona platforma ułatwia dostęp do aktualnych informacji dotyczących m.in. nieobecności pracowników w poszczególnych zespołach – także w sposób zdalny i mobilny. Rozwiązanie wyposażono też w szereg funkcji związanych z informowaniem oraz akceptacją wniosków pracowniczych. “Dzięki narzędziu, dostęp do funkcjonalności systemu SAP odbywa się za pomocą spójnego i przyjaznego interfejsu, który zastąpił poprzednie rozwiązanie i zostanie zintegrowany z naszym wewnętrznym komunikatorem Netia Click, a sam proces planowania oraz akceptacji wniosków urlopowych czy innych nieobecności, jak np. delegacji, odbywa się płynnie” – mówi Rafał Falana, szef Działu Wsparcia Aplikacji. Prace nad nowym rozwiązaniem rozpoczęto pod koniec 2016 roku. Start produkcyjny nowej platformy nastąpił w lipcu br.