Lektury nadesłane
“Marketing w twojej firmie” czyli narzędzia do prowadzenia skutecznej promocji
Jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami, korzystać z systemu reklamowego Google Ads, budować markę osobistą czy też przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową – o tym i wielu innych kwestiach opowiada “Marketing w twojej firmie” autorstwa Norberta Oruba. To bezpretensjonalny, praktyczny poradnik, który pomoże w opracowaniu i wdrożeniu skutecznej kampanii marketingowej tym, dopiero planujący założyć swój biznes, czy też właścicielom małych firm i startupów.
Napisana prostym, komunikatywnym językiem książka stanowi praktyczną instrukcję poruszania się po poszczególnych obszarach marketingu. Norbert Oruba, praktyk, wykładowca i szkoleniowiec, zebrał w niej ponad 200 narzędzi, wskazówek i zasad pomocnych w prowadzeniu właściwych oraz zgodnych z panującymi obecnie trendami, działań promocyjnych. Autor pokazuje więc, od czego zacząć i co zrobić, aby różnorodne działania tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu. Podaje też konkretne wtyczki i aplikacje (często bezpłatne), które mogą ułatwić pracę nie tylko marketerom. Od programów pomocnych w copywritingu, narzędzi do planowania i prowadzenia komunikacji w social mediach, poprzez programy do samodzielnego tworzenia grafik i wideo, aż po narzędzia do analityki stron internetowych i monitoringu prowadzonych działań.
Treści merytoryczne uzupełnione ponadto wieloma rynkowymi case sudies – m.in. przywołując viralową kampanię Reserved czy zarządzanie kryzysowe w wypadku gry Cyberpunk 2077. W poradniku zamieszczono również prognozy dotyczące przyszłości marketingu, sformułowane przez 15 największych światowych ekspertów, takich jak m.in. Seth Godin czy Brian Solis.