Rynek

Platforma 4me dołączyła do portfolio oferty Optimatis

Do tej pory wśród propozycji z zakresu ITSM/ESM dostępnych w portfolio Optimatis, można było znaleźć rozwiązania firmy Atlassian. Niedawno jednak Robert Gontkiewicz, założyciel i prezes Optimatis, poinformował o nawiązaniu partnerstwa z firmą 4me.

Platforma 4me dołączyła do portfolio oferty Optimatis
Źródło: Optimatis

4me to oparta o chmurę obliczeniową platforma udostępniająca system zarządzania usługami, projektami, infrastrukturą i dostawcami, tworząc efektywną sieć współpracy, która może obejmować swym zasięgiem zarówno usługi działu IT, jak i zarządzania pracownikami działu prawnego, włączając też usługi świadczone przez dostawców zewnętrznych.

Platforma wykorzystuje najlepsze praktyki ITSM (Information Technology Service Management), ESM (Enterprise Service Management) i SIAM (Service Integration and Management), umożliwiając efektywną współpracę wewnętrznych i zewnętrznych jednostek organizacyjnych – wskazują przedstawiciele Optimatis.

„Optimatis od wielu lat wdraża rozwiązania ITSM i ESM w Polsce oraz Europie, dostosowując je do specyficznych potrzeb każdego biznesu lub klienta. 4me umożliwia tworzenie ekosystemu dostawców usług biznesowych, dając możliwość oferowania naszym klientom mechanizmów współpracy własnych partnerów biznesowych. Szybkość wdrożenia i elastyczność, którą charakteryzuje rozwiązanie 4me, to ważne elementy przewagi konkurencyjnej w dzisiejszym świecie. A to wszystko jest możliwe dzięki połączeniu ITSM, ESM i SIAM w jedno rozwiązanie – 4me” – przekonuje Robert Gontkiewicz, prezes Optimatis.

Co ciekawe, takie rozwiązanie do tej pory nie było dostępne w Polsce, choć firmy z Europy Zachodniej od lat z powodzeniem je wdrażają. 4me swoje korzenie ma w Stanach Zjednoczonych i od 2010 prężenie się rozwija, mając licznych partnerów z różnych miejsc świata.

Złote partnerstwo z Atlassian

Dodajmy, że w czerwcu 2022 roku Optimatis potwierdził swój status Gold Solution Partner Atlassian, spełniając wszystkie warunki tej firmy w zakresie certyfikacji, wielkości zespołu oraz aspektów związanych ze skalą biznesu. Osiągnięty status świadczy o wiedzy technologicznej i doświadczeniu Optimatis w pracy z produktami Atlassian, a także o jej zaangażowaniu w dostarczanie wartości klientom.

„Nasi niesamowici członkowie zespołu mają kluczowe znaczenie dla tego sukcesu. Oczywiście potężne produkty Atlassian takie, jak Jira ServiceManagement są naszą „wisienką na torcie”, aby skutecznie dostarczać klientom kompleksowe rozwiązania cyfrowe w ciągu ostatnich lat. Atlassian to pakiet programów, który usprawnia pracę każdego zespołu – od małych firm po duże organizacje. W Optimatis wybraliśmy rozwiązania Atlassian, ponieważ spełniają wymagania, jakie stawia zespołom IT cyfrowa przyszłość” – podsumowuje Robert Gontkiewicz.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *