Przedstawiciele firmy Comarch poinformowali o rozszerzeniu testów platformy zakupowej wszystko.pl. Premiera konsumencka platformy wszystko.pl jest planowana na czerwiec 2023 roku.
Dotychczas dostęp do serwisu miała tylko testowa grupa klientów, tj. licząca ok. 7 tys. osób grupa pracowników Grupy Comarch. Teraz z platformy zakupowej mogą na szeroką skalę korzystać – także w roli kupujących – zweryfikowani i zarejestrowani sprzedawcy. Do tej pory sprzedawcy mogli dodawać oferty, przyjmować zamówienia czy zarządzać sprzedażą z poziomu wybranego narzędzia do integracji – nie mieli jednak możliwości zobaczenia platformy z perspektywy klienta. Wedle zapowiedzi, portal zakupowy wszystko.pl będzie powszechnie dostępny dla nabywców już w czerwcu br.
Przedstawiciele firmy Comarch zapowiadają szereg benefitów dla klientów zaangażowanych w trwające testy serwisu wszystko.pl. “Zachęcamy wszystkich sprzedawców do aktywnego uczestnictwa w testach i dodawania ofert w swoich kategoriach. Najbardziej zaangażowani sprzedający otrzymają od nas preferencyjne warunki sprzedaży po premierze komercyjnej serwisu” – podkreśla Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl. Z oficjalnych informacji wynika, że do uruchomienia sprzedaży za pośrednictwem platformy wszystko.pl przygotowuje się już kilka tysięcy firm.