AplikacjeRynek

ALE OpenTouch:  platformą komunikacji zintegrowanej z technologią NFC

Technologia NFC (Near Field Communication) umożliwia przenoszenie połączeń między telefonami stacjonarnymi a smartfonami, dzięki czemu zapewnia większą elastyczność i mobilność w miejscu pracy i poza nim. Firma ALE, oferująca produkty i usługi pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, udostępnił nowe narzędzie OpenTouch Contactless Call Shift z technologią NFC.

ALE OpenTouch:  platformą komunikacji zintegrowanej z technologią NFC

Narzędzie OpenTouch Contactless Call Shift wykorzystuje technologię NFC, za pomocą której pracownicy mogą przenosić aktywne połączenia z jednego urządzenia na drugie, np. z telefonu komórkowego prywatnego na służbowy lub z telefonu komórkowego na dowolny telefon stacjonarny w biurze.

Ponad 50% pracowników pracujących w otwartych przestrzeniach biurowych twierdzi, że brak prywatności podczas rozmów telefonicznych utrudnia im koncentrację i efektywne wykonywanie zadań, a tym samym zmniejsza ich produktywność i zadowolenie z pracy” – twierdzą przedstawiciele ALE. Dzięki wykorzystaniu technologii NFC, która umożliwia personalizację komunikacji, każdy pracownik może w prosty sposób przenieść połączenie na najbardziej odpowiednie urządzenie.

Pracownicy są dziś coraz bardziej mobilni. NFC pozwala im na korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych, które znajdują się na różnych biurkach lub w różnych pomieszczeniach, w oparciu o model tzw. biurek współdzielonych (hot desk), co zapewnia niezbędną prywatność podczas rozmów telefonicznych. Każdy może szybko i łatwo przenieść połączenie prywatne na smartfon, a nawet zarejestrować się na telefonie stacjonarnym i korzystać z tego telefonu jak własnego.

Ponad 50% pracowników pracujących w otwartych przestrzeniach biurowych twierdzi, że brak prywatności podczas rozmów telefonicznych utrudnia im koncentrację i efektywne wykonywanie zadań, a tym samym zmniejsza ich produktywność i zadowolenie z pracy.

Contactless Call Shift to narzędzie komunikacyjne ukierunkowane na użytkownika, które umożliwia określenie, na jakie urządzenie i kiedy przenieść połączenie. Użytkownicy mogą przekazywać rozmowy między dowolnym telefonem stacjonarnym Alcatel-Lucent Enterprise a smartfonem, na którym zainstalowane jest aplikacja OpenTouch Conversation dostępna  w pakiecie OpenTouch Suite 2.2.

Mobilność i sprawna komunikacja są dziś niezwykle ważne w każdej firmie. Jednocześnie wiele rozmów wymaga poufności, a hałaśliwe otoczenie może utrudnić wykorzystanie nowych możliwości biznesowych. Contactless Call Shift upraszcza przenoszenie połączeń z jednego urządzenia na drugie, dzięki czemu komunikacja biznesowa przebiega bardziej płynnie i bezproblemowo. Ten nowy komponent naszego narzędzia do zintegrowanej komunikacji OpenTouch Conversation jest pierwszym tego rodzaju rozwiązaniem, w którym wykorzystano technologię NFC” – podsumowuje Stan Corporeau, szef działu zarządzania produktami dla średnich i dużych firm w ALE .

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *