Rynek

Asseco Poland rusza z kolejną odsłoną kampanii #BiznesBezPapieru

Celem akcji jest zwiększanie świadomości przedsiębiorców w zakresie cyfryzacji biznesu. W ramach kampanii Asseco uruchomiło specjalny serwis z praktyczną wiedzą na temat tego jak efektywnie przenosić tradycyjne procesy biznesowe do online. Do inicjatywy przyłączyli się kolejni partnerzy m.in. Związek Cyfrowa Polska oraz firma Samsung.

Asseco Poland rusza z kolejną odsłoną kampanii #BiznesBezPapieru

Według raportu McKinsey, od stycznia do maja 2020 ubiegłego roku gospodarka cyfrowa w Polsce wzrosła o 18,4% czyli 2,5-krotnie szybciej niż w latach 2017-2019. Przedsiębiorstwa, które chcą przetrwać kryzys i dalej rozwijać się, już teraz przenoszą swoje procesy do świata cyfrowego. Z drugiej strony, z badania EY Digital Investment Index wynika, że choć większość firm (79%) rozumie potrzebę cyfrowej transformacji, to skalowanie inicjatyw cyfrowych, wciąż pozostaje wyzwaniem. Dlatego też przedstawiciele Asseco, wraz z partnerami, rozwijają inicjatywę #BiznesBezPapieru.

„Przyspieszona digitalizacja powoduje wzrost zainteresowania produktami i usługami cyfrowymi. Zmiany te wymagają od firm i konsumentów wiedzy, jakie rozwiązania są dostępne oraz umiejętności, w jaki sposób z nich korzystać. Zdajemy sobie sprawę, że transformacja cyfrowa wymaga odważnych decyzji oraz wielu zmian, w tym zmiany strategii, procesów i doboru właściwych narzędzi” – tłumaczy aktywne uczestnictwo firmy Asseco w procesie tych zmian Artur Wiza, wiceprezes zarządu Asseco Poland.

Jednym z filarów nowych działań, w ramach kampanii #BiznesBezPapieru, ma być serwis edukacyjno-informacyjny o tej samej nazwie www.biznesbezpapieru.pl Przedsiębiorcy i konsumenci znajdą w nim porady ekspertów oraz praktyczną wiedzę o jej różnych aspektach. Serwis merytorycznie wspierać będą przedstawiciele partnerów: Michał Kanownik ze Związku Cyfrowa Polska, dr Michał Kawecki z Wyższej Szkoły Bankowej, Justyna Orłowska z GovTech, dr hab. Krzysztof Kozłowski z SGH, Dr hab. prof. UO Dariusz Szostek, Tomasz Chomicki z Samsung Electronic Polska, Michał Tabor z Obserwatorium.biz, a także eksperci Asseco Poland i Asseco Data Systems.

Przeczytaj również
Rozpoczęły się poszukiwania Anioła Biznesu 2020

Działania edukacyjne prowadzone będą za pośrednictwem mediów biznesowych i serwisów społecznościowych. W planach są także szkolenia dla przedsiębiorców w formie webinarów oraz debaty z udziałem ekspertów.

Tagi

Komentarze

Dodaj także na LinkedIn feed

Powered by WP LinkPress