BranżaBiznesRynekPolecane tematy

ERGO Hestia wprowadza nową platformę ubezpieczeniową iHestia

ERGO Hestia uruchomiła nową platformą internetową dla agentów i klientów – iHestia. Grupa zapowiada, że rozwiązanie to jest wstępem do nowego świata ubezpieczeń. System – stworzony przy współpracy z Atena Usługi Informatyczne i Finansowe – to przede wszystkim wygoda, prostota i wsparcie dla urządzeń mobilnych. Nowe rozwiązanie zostało udostępnione na 25 rocznicę firmy.

ERGO Hestia wprowadza nową platformę ubezpieczeniową iHestia

Grupa ERGO Hestia świętuje właśnie jubileusz 25-lecia działalności. Z tej okazji zaprosiła  partnerów – czyli agentów ubezpieczeniowych – z całej Polski, pracowników Grupy ERGO Hestia i dziennikarzy do ERGO Areny w Sopocie na premierę nowej platformy i obchody swojej rocznicy.

Nad nową platformą pracowano blisko trzy lata. Piotr Śliwicki, prezes Grupy ERGO Hestia nie bał się stwierdzić, że jest to rewolucja w świecie ubezpieczeń, a produkt z Polski ma być wzorem dla rozwiązań w innych krajach. Od strony IT za platformę iHestia odpowiada sopocka Atena Usługi Informatyczne i Finansowe.

Prostota, atrakcyjność, kompletny system – główne założenia iHestii

iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z ERGO Hestią i klientem w czasie rzeczywistym” – mówi Łukasz Kosicki, dyrektor zespołu projektowego iHestii. Rozwiązanie to jest niczym innym, jak platformą internetową przez którą agenci ubezpieczeniowi będą mogli  sprzedawać produkty oferowane przez ERGO Hestia, a klienci mieć wygodny wgląd do nich.

iHestia wykorzystuje najnowsze trendy. Korzysta m.in. z Responsive Web Design, a więc z platformy tej można swobodnie korzystać zarówno na komputerze, jak i na tablecie, czy smartfonie. To co rzuca się w oczy, to przejrzystość serwisu, zwłaszcza gdy porównamy z obecną stroną ERGO Hestia. “iHestia to  esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność” – podkreśla Piotr Śliwicki.

Przeczytaj również
Intel: Udostępniając wiedzę i otwierając się na nowe możliwości współpracy z klientami chcemy aktywnie uczestniczyć w cyfrowej transformacji gospodarki

ERGO Hestia wprowadza nową platformę ubezpieczeniową iHestia

Agent ubezpieczeniowy w nowym systemie ma znaleźć wszystko czego potrzebuje. Nowa platforma ma na celu nie tylko ułatwić jego codzienną pracę, ale też zwiększyć zakres jego kompetencji. iHestia umożliwia przejęcie przez pośredników 80% wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą. Agent dostaje narzędzie, dzięki któremu może sprzedawać polisy bez konieczności kontaktu z centralą, co więcej nie musi drukować wielu dokumentów. Nowe ubezpieczenia mogą być akceptowane przez klientów drogą elektroniczną. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom IT agent ma dostęp do zniżek i może oferować klientom nowe produkt ubezpieczeniowe. Nowy system to także nowe sposoby kontaktu z centralą, materiały szkoleniowe i wszelkie niezbędne informacje w jednym miejscu. Dzięki iHesti agent będzie mógł np. przyjechać do klienta wyłącznie z tabletem, czy smartfonem i z poziomu tego urządzenia „załatwić” wszelkie formalności.

iHestia wykorzystuje najnowsze trendy. Korzysta m.in. z Responsive Web Design, a więc z platformy tej można swobodnie korzystać zarówno na komputerze, jak i na tablecie, czy smartfonie. To co rzuca się w oczy, to przejrzystość serwisu, zwłaszcza gdy porównamy z obecną stroną ERGO Hestia. Jak podkreśla Piotr Śliwicki, iHestia to esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność.

System ten ma być również przejrzysty dla klienta, który będzie miał dostęp do swojego panelu. Znajdzie w nim swoje polisy, propozycje ubezpieczeń i będzie mógł w prosty sposób skontaktować się ze swoim przedstawicielem, czy też centralą ERGO Hestia. Będzie miał również wgląd np. w proces likwidacji szkód. Dzięki iHestia wszystkie procesy mają być przejrzyste dla klientów, agentów ubezpieczeniowych, jak i samego Towarzystawa ubezpieczeniowego.

Przeczytaj również
Operator Chmury Krajowej wdrożył rozwiązanie Oracle na potrzeby obsługi sprzedaży

Najwyższy czas na nowoczesne standardy

Wydaje się, że nowa platforma jest próbą kompromisu pomiędzy rozwiązaniami internetowymi, a szeroką grupą agentów ubezpieczeniowych. Klienci nie otrzymali dostępu do bezpośredniego zakupu ubezpieczeń online, a jedynie wygodną platformę kontaktową. Natomiast agenci dostali nowoczesną platformę sprzedażową, która – przy umiejętnym wykorzystaniu – zdecydowanie ułatwi im codzienną pracę.

ERGO Hestia wprowadza nową platformę ubezpieczeniową iHestia

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *