Branża

Huawei EBG kontynuuje współpracę z MU Interactive

MU Interactive przedłuża współpracę z Huawei Enterprise Business Group w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej B2B, polegającej na wsparciu w dotarciu do klientów biznesowych poprzez multi-channel marketing i realizacje contentowe – od kreacji po produkcję wideo. To już czwarty raz, gdy MU Interactive wspiera i łączy siły z Huawei Enterprise Business Group w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich.

Huawei EBG kontynuuje współpracę z MU Interactive

MU Interactive wyróżniło się przede wszystkim historią owocnej współpracy, świetnymi wynikami rocznymi, doskonałą komunikacją oraz naturalnym zrozumieniem potrzeb Huawei Enterprise Business Group. “Jako polska, niezależna agencja wygrywająca od kilku lat przetargi dla firm Fortune 500 – Huawei na 49 pozycji! – z marketingowymi potentatami globalnymi oraz lokalnymi, bardzo cieszymy się z ostatecznego wyniku. Wierzymy, że jest to możliwe dzięki naszemu doświadczeniu, rzetelności i indywidualnemu podejściu do naszych klientów. Przetarg, zwłaszcza w zakresie kampanii B2B, jest zawsze procesem żmudnym i skomplikowanym – wymagającym dokładnej analizy skuteczności działań, ale ponad wszystko wsłuchania się w głos i potrzeby klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu całego procesu. Było zdecydowanie i konkretnie, ale zawsze z wielką dozą wzajemnego szacunku” – komentuje Bartosz Duchiński, CEO MU Interactive. “Chciałbym podziękować także agencjom, biorącym udział w przetargu, za dobrą i uczciwą rywalizację. Czynne konkurowanie z najlepszymi na rynku to zawsze cenne doświadczenie dla nas jako organizacji” – dodaje.

Pandemia niewątpliwie przyśpieszyła zmiany technologiczne na całym świecie, w wyniku czego nasz pion był zmuszony do weryfikacji celów, zamierzeń oraz perspektyw na przyszłość. Zapotrzebowanie na nowoczesne rozwiązania w zakresie systemów informatycznych, zarządzania danymi oraz cyfryzacji jest większe niż kiedykolwiek, dlatego właśnie w tym przetargu postawiliśmy na rzetelność i zrozumienie impetu, z jakim Huawei Enterprise Business Group wkracza w nową erę inteligentnych rozwiązań dla biznesu w całym regionie. Nasz dział stoi przed wielkim wyzwaniem, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z agencją, która świetnie odnajduje się w obsłudze wymagającego klienta B2B. Postawiliśmy na wieloletnie doświadczenie, elastyczność, szybkość reakcji oraz gotowość do podejmowania ryzyka, które znajdują swoje odbicie w wysokich ocenach od całego zaangażowanego zespołu Huawei Enterprise Business Group. Cieszymy się bardzo, że MU Interactive będzie nam towarzyszyć przez następne 12 miesięcy ciężkiej pracy na rzecz wspólnego rozwoju i zmian na lepsze” – podsumowuje Izabela Worsztynowicz, manager marketingu w Huawei Enterprise Business Group dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich.

Przeczytaj również
NeuroSYS pozyskał 5 mln zł na rozwój platformy e-learningowej opartej o AI
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *