Strefa IFSWdrożeniaBranża ITInformacje prasoweRynek

IFS Applications jako rozwiązaniem klasy EAM dla sektora budowlanego

Australijska firma konstrukcyjno-budowlana Georgiou będzie wykorzystywać system IFS Applications jako centralną platformę konsolidującą procesy związane z obszarem zarządzania majątkiem. Z systemem klasy ERP zintegrowane zostaną także wykorzystywane w firmie narzędzia kadrowo-płacowe. Dodatkowo uruchomione zostaną rozwiązania mobilne wspierające obsługę zleceń roboczych. Wdrożenie ma pozwolić na zwiększenie efektywności obsługi technicznej, optymalizację użycia zasobów oraz na usprawnienie procesów decyzyjnych. Zdaniem przedstawicieli australijskiej spółki oprogramowanie firmy IFS spełnia wszystkie wymagania specyficzne dla prowadzonej działalności.

IFS Applications jako rozwiązaniem klasy EAM dla sektora budowlanego

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Georgiou Group, australijska firma zajmująca się budownictwem, inżynierią lądową i działalnością deweloperską z siedzibą w Perth (Australia Zachodnia) wdraża system IFS Applications™ jako zintegrowane rozwiązanie EAM, aby poprawić wydajność i umożliwić swoim pracownikom podejmowanie lepszych decyzji.

Wdrożenie w firmie Georgiou będzie miało kilka etapów i obejmie system IFS Applications oraz rozwiązania mobilne IFS Touch App do obsługi zleceń roboczych. Nowe rozwiązanie EAM zostanie zintegrowane z istniejącymi systemami kadr i zaopatrzenia, tak aby wszystkie istotne informacje o zasobach, w tym robocizna i materiały, były wprowadzane u źródła i dostępne w czasie rzeczywistym.

Poprzednio grupa Georgiou zarządzała swoim majątkiem za pomocą kombinacji utworzonych wewnętrznie baz danych i arkuszy kalkulacyjnych. Ze względu na znaczny rozwój firmy systemy te nie mogły dłużej zapewnić kontroli nad majątkiem na poziomie oferowanym przez rozwiązanie EAM. Nie umożliwiały także usprawnienia procesów remontowych i redukcji kosztów.

Dzięki skonsolidowaniu wszystkich informacji o majątku w jednej aplikacji dostępnej z dowolnego urządzenia, w tym ze smartfonów i tabletów, firma Georgiou umożliwi osobom zarządzającym majątkiem, inżynierom, monterom i pracownikom obsługi technicznej podejmowanie lepszych decyzji, zwiększenie wydajności i pełne rozliczanie się z wykonanej pracy.

„System firmy IFS umożliwia wszystkim wgląd w aktualną sytuację oraz ocenę wpływu, jaki ich działania mają na koszt funkcjonowania firmy” — powiedział Nigel Lauriston, dyrektor naczelny zakładu w firmie Georgiou. „Zwiększamy także zaangażowanie pracowników: ich rola nie ogranicza się już wyłącznie do wprowadzania danych — teraz mogą analizować dane i na tej podstawie podejmować odpowiednie działania”.

„Firma Georgiou wybrała system IFS Applications, ponieważ spełnił wszystkie wymagania” — powiedział Lauriston. Firma IFS była w stanie zapewnić obsługę niestandardowej bazy danych oraz zaoferować najbardziej zaawansowane rozwiązanie EAM, nawet przy spełnieniu wymogu integracji z systemami innych firm. Konkurencyjne produkty nie były w stanie zaoferować zbliżonych możliwości.

System IFS Applications pozwoli firmie Georgiou monitorować koszty utrzymania majątku w całym cyklu eksploatacji oraz podejmować trafne decyzje w zakresie naprawy, wymiany lub modernizacji każdego z ponad 400 kluczowych składników majątku. Firma Georgiou będzie używać systemu firmy IFS do porównywania kosztów eksploatacji sprzętu różnych producentów w ramach procedury dokonywania zakupów. Będzie także w stanie przewidzieć koszty eksploatacji sprzętu i generować adekwatne budżety. „Zależy nam na pełnej ocenie rzeczywistych kosztów wykorzystania urządzeń, wliczając w to koszt paliwa” — powiedział Lauriston. „Niezależnie od sposobu wykorzystania urządzenia, poznamy prawdziwe koszty obsługi, paliwa oraz wszelkich uszkodzeń lub napraw, co pozwoli nam oszacować rzeczywiste koszty utrzymania majątku w całym cyklu eksploatacji”.

System firmy IFS będzie używany do zarządzania wszystkimi aspektami procesu remontowego, co poprawi wydajność inżynierów i monterów. Predykcyjna obsługa techniczna i lepsze planowanie pozwolą zmniejszyć liczbę awarii oraz zminimalizować czas, jaki sprzęt spędza w warsztacie, co z kolei przyniesie redukcję kosztów remontów i poprawę wykorzystania zasobów.

„Inwestycja w zintegrowany system zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa da firmie Georgiou kontrolę nad jednym z największych centrów kosztów w branży” — stwierdził Rob Stummer, dyrektor zarządzający IFS Australia and New Zealand. „Firma Georgiou nieustannie poszukuje narzędzi, które umożliwią jej pracownikom osiągnięcie doskonałości — cieszymy się, że system IFS Applications został uznany za takie rozwiązanie”.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *