AplikacjeCDOPolecane tematy

W jaki sposób nadać pracy bardziej osobisty charakter

Advertorial

Platforma Citrix Workspace pozwala stworzyć jednolite i bezpieczne środowisko pracy, odpowiadające współczesnym potrzebom w zakresie mobilności. Wprowadzone niedawno inteligentne funkcjonalności i spersonalizowane mikroaplikacje dodatkowo upraszczają pracę przez automatyzację zadań i pomagają wyeliminować tzw. cyfrowy szum.

W jaki sposób nadać pracy bardziej osobisty charakter

To, co ułatwia nam życie osobiste, często komplikuje te zawodowe. Każdego dnia przeciętny pracownik spędza prawie 65% swojego czasu na pracy i spotkaniach, ok. 20% na poszukiwaniu informacji i zaledwie 15% na tym, za co jest faktycznie wynagradzany. Dzieje się tak, gdyż technologia, która miała usprawnić pracę, de facto ją skomplikowała.

Citrix Workspace zapewnia integrację z najpopularniejszymi na świecie aplikacjami, takimi jak SAP (Ariba, Concur i SuccessFactors); Microsoft (Dynamics, Power BI i Teams); Google G-Suite (Drive, Calendar i Directory); Salesforce; Workday, Atlassian (Jira); Zendesk i ServiceNow. Wraz z rozwiązaniem dostarczone jest ponad 100 wstępnie skonfigurowanych mikroaplikacji, zawierających nowe inteligentne funkcje, pozwalające m.in. na automatyzację powtarzalnych, mniej istotnych zadań i wyszukiwania informacji oraz wyodrębnienie z wielu systemów najistotniejszych zadań i działań, a także dostarczanie ich poszczególnym pracownikom w postaci spersonalizowanych feedów i mikroaplikacji.

Jak uciszyć cyfrowy hałas?

„Jako konsumenci coraz częściej polegamy na takich aplikacjach, jak np. Uber, aby upraszczać sobie zadania życia codziennego. Za pomocą jednego kliknięcia możemy zrealizować aktualne potrzeby” – zauważa Krzysztof Rachwalski, szef polskiego oddziału Citrix. „W biurze te konsumenckie, spersonalizowane narzędzia zastępowane są technologiami narzucanymi przez firmę, które często są bardziej skomplikowane w obsłudze, mniej intuicyjne i spowalniają nas w działaniu” – dodaje.

W ciągu typowego dnia w pracy pracownicy korzystają z kilkunastu aplikacji – często z czterech lub więcej – aby ukończyć pojedyncze zadanie, np. rozliczenie wydatków, rezerwację podróży służbowej, składanie zamówień lub zatwierdzanie czasu wolnego. Ponadto wielu pracowników spędza co najmniej 20% czasu na szukaniu potrzebnych im informacji. Badania pokazują, że nasza praca jest zakłócana – SMS-em, czatem czy innym alertem – średnio co 2 minuty. To zaś znacząco wpływa na naszą dekoncentrację.

Praca przyszłości dostępna od zaraz

IDC w raporcie „IDC FutureScape: Worldwide Future of Work 2019 Predictions” przewiduje, że do 2021 roku 60% firm z rankingu Global 2000 wdroży cyfrowe miejsca pracy. Kolejne 10% organizacji zastosuje rozwiązania cyfrowego miejsca pracy w formie usługi. Elastyczne, inteligentne, połączone ze sobą wirtualne i fizyczne środowiska mają za zadanie poprawić komfort i satysfakcję oraz pozytywnie wpłynąć na wydajność pracowników.
Korzystając z platformy Citrix Workspace, przedsiębiorstwa mogą zoptymalizować codzienne zadania dla każdego z pracowników, organizując je i automatyzując w inteligentny i spersonalizowany sposób, tak by mogli oni skoncentrować się na kluczowych dla firmy działaniach.

Wyposażona w innowacyjne technologie – takie jak uczenie maszynowe (Machine Learning) i mikroaplikacje – platforma Citrix Workspace pozwala organizacjom na zbudowanie dla pracowników ustandaryzowanego, inteligentnego i bezpiecznego środowiska pracy, zawierającego zarówno aplikacje, jak i dane. Ponadto, dzięki technologiom zawartym w Citrix Workspace firmy mogą podłączyć do nowego środowiska starsze, rodzime (dedykowane) systemy. Aby zintegrować je z własnymi systemami, za pomocą tzw. mikroaplikacji i mikroautomatyzacji, firmy mogą wykorzystać stworzone do tego celu i dostarczone wraz z platformą narzędzia, które nie wymagają umiejętności programistycznych.

Citrix Workspace to zunifikowana, bezpieczna i inteligentna platforma, która zwiększa produktywność i komfort pracy, poprzez odpowiednią organizację i automatyzację codziennych zadań. Najnowsza wersja pozwala klientom Google Cloud zintegrować narzędzia G Suite za pomocą mikroaplikacji oraz inteligentnych akcji, udostępnianych w Citrix Workspace w postaci wątku (Feed). Dzięki temu można usprawnić wiele codziennych czynności: od rezerwacji zasobów, przez wysyłanie przypomnień o wydarzeniach i powiadomień do nowych członków zespołu. Łatwe w użyciu narzędzia do budowy mikroaplikacji (Microapp Builder) umożliwiają zaś dostosowanie Citrix Workspace do własnych potrzeb. Platforma ta dostępna jest także w chmurze Microsoft Azure i wspiera narzędzia dostępne w pakiecie Office 365.

Koniec z monolitycznymi aplikacjami

Wyposażona w innowacyjne technologie – takie jak uczenie maszynowe (Machine Learning) i mikroaplikacje – platforma Citrix Workspace pozwala organizacjom na zbudowanie dla pracowników ustandaryzowanego, inteligentnego i bezpiecznego środowiska pracy, zawierającego zarówno aplikacje, jak i dane. Ponadto, technologie zawarte w Citrix Workspace pozwalają firmom na podłączenie do nowego środowiska starszych, rodzimych (dedykowanych) systemów. Aby zintegrować je z własnymi systemami, za pomocą tzw. mikroaplikacji i mikroautomatyzacji, przedsiębiorstwa mogą wykorzystać stworzone do tego celu i dostarczone wraz z platformą narzędzia, które nie wymagają umiejętności programistycznych.

Citrix Workspace zapewnia integrację z najpopularniejszymi na świecie aplikacjami, takimi jak SAP (Ariba, Concur i SuccessFactors); Microsoft (Dynamics, Power BI i Teams); Google G-Suite (Drive, Calendar i Directory); Salesforce; Workday, Atlassian (Jira); Zendesk i ServiceNow. Wraz z rozwiązaniem dostarczone jest ponad 100 wstępnie skonfigurowanych mikroaplikacji, zawierających nowe inteligentne funkcje pozwalające firmom na:
• automatyzację powtarzalnych, mniej istotnych zadań i wyszukiwania informacji;
• wyodrębnienie z wielu systemów najistotniejszych zadań i działań oraz dostarczanie ich poszczególnym pracownikom w postaci spersonalizowanych feedów i mikroaplikacji, dostępnych dla pracowników na każdym z posiadanych przez nich urządzeń;
• wprowadzenie możliwości wykonania wprost z aplikacji Citrix Workspace łatwych, często jednoelementowych działań, w celu zwiększenia efektywności pracowników, optymalizacji czasu i uproszczenia rutynowych zadań, takich jak rozliczanie wydatków służbowych czy wnioskowanie o urlop;
• zbudowanie pomiędzy pracownikami zależności, opartych na kontekście i automatyzacji zadań, w taki sposób, by mogli oni skupić się na kluczowych elementach swojej pracy, nie marnując czasu na poszczególne czynności.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *