Za kilka miesięcy zarówno klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi EnveloBanku korzystać będą z nowej bankowości internetowej opartej o rozwiązania tego ostatniego, poinformowali przedstawiciele obu banków. Tym samym Bank Pocztowy udostępnia „pod jednym dachem” swoją ofertę oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy. Pełna migracja klientów powinna zakończyć się w sierpniu 2021 roku. I tak, Bank Pocztowy stawia na nowoczesną technologię EnveloBanku, jednak pod swoją marką. Cały proces rozpocząć się ma w pierwszej połowie marca 2021 roku. Jak informują członkowie zarządu BP, polegać on będzie na migracji rozwiązań EnveloBanku do Banku Pocztowego, a wszystkich obecnych klientów detalicznych obu marek do jednej, wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Ujednoliceniu ulegną także wszelkie produkty – będą odtąd występować pod jedną marką Banku Pocztowego. Bank zrezygnuje również z prowadzenia dwóch serwisów informacyjnych www na rzecz jednego, dostępnego pod adresem www.pocztowy.pl. W działania komunikacyjne i marketingowe promujące łączenie marek zaangażuje się wieloletni ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz. „Zgodnie ze strategią banku tworzymy dla naszych klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da im znacznie więcej możliwości oraz szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług” – skomentował Jakub Słupiński, p.o. prezesa zarządu Banku Pocztowego. „W dalszym horyzoncie czasowym pozwoli to nam na stworzenie rozwiniętej bankowości elektronicznej opartej przede wszystkim na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych. Razem z dostępem do sieci stacjonarnych placówek i specjalistycznym doradztwem, będzie podstawą strategii rynkowej” – dodał Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwić ma ujednolicenie oferty produktowej. Klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań proponowanych przez Bank Pocztowy, takich jak m.in. BLIK, moduł kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online. Jedna marka ma oznaczać nie tylko większy „porządek” w usługach banku, lecz także otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań przez niego oferowanych – wskazują członkowie zarządu. „To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań” – podsumowuje Marcin Ledworowski, członek zarządu Banku Pocztowego