WdrożeniaBranża ITStrefa IFSRynek

Niemiecki koncern wdroży rozwiązanie IFS w oparciu o platformę Azure

Działający na całym świecie dostawca rozwiązań i usług związanych m.in. z transportem materiałów, ochroną powierzchni i naprawą opon samochodowych, firma Rema Tip Top, będzie wykorzystywać oprogramowanie IFS Zarządzanie Serwisem w modelu usługi zarządzalnej opartej na środowisku chmury obliczeniowej Microsoft Azure. Rozwiązanie firmy IFS wesprze jeden z najistotniejszych obszarów działalności niemieckiego koncernu.

Niemiecki koncern wdroży rozwiązanie IFS w oparciu o platformę Azure

IFS Zarządzanie Serwisem ma zastąpić dotychczasowe oprogramowanie zmodyfikowane na potrzeby firmy REMA TIP TOP, tworząc nową strategiczną platformę przeznaczoną do obsługi wszystkich obszarów działalności. Platforma ta zostanie wdrożona w standardowy sposób, co umożliwi firmie REMA TIP TOP spójne mapowanie globalnych procesów serwisowych. Rozwiązanie zostanie udostępnione w usłudze IFS Managed Cloud w środowisku Microsoft Azure jako kompleksowa usługa oparta na idei prywatnej chmury.

Serwis to najważniejszy obszar działalności firmy REMA TIP TOP — ponad jedna trzecia wszystkich pracowników to członkowie globalnego zespołu serwisantów. Oprócz obszernej oferty produktów, firma świadczy również kompleksowe usługi serwisowe w każdym z trzech obszarów swojej działalności. Klienci firmy REMA TIP TOP mogą liczyć na niezmienną wydajność operacyjną nawet przy intensywnej eksploatacji swoich urządzeń, co nie byłoby możliwe bez obsługi serwisowej na najwyższym poziomie. Dlatego właśnie serwisanci firmy REMA TIP TOP przeprowadzają regularne kontrole instalacji, opracowują i realizują przejrzyste zalecenia dotyczące obsługi technicznej, zapewniając, że wszystko u klienta działa, jak należy.

„Wdrożenie rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem to strategiczna decyzja firmy REMA TIP TOP. Zastosowanie standardowego rozwiązania w odpowiedniej konfiguracji, zamiast tworzenia modyfikacji czy dopasowań wyłącznie do naszych potrzeb, umożliwi nam definiowanie globalnych standardów w obszarze obsługi serwisowej, a co za tym idzie — wdrażanie poszczególnych wymagań” — wyjaśnia Uwe Gemsa, kierownik ds. globalnego zarządzania produktami firmy REMA TIP TOP. „Dodam jeszcze, że na etapie analizy oferty firma IFS wykazała się rzetelnością, fachowością i profesjonalizmem”.

„REMA TIP TOP i IFS to idealne połączenie, nie tylko pod względem technologii, ale też naszych zespołów” — mówi Peter Höhne, wiceprezes działu sprzedaży i marketingu w IFS Europe Central. „Oczekujemy długiej i owocnej współpracy, która przyniesie wymierne korzyści biznesowe firmie REMA TIP TOP”.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *