BranżaRynek

Polsko-szwajcarska firma e-sphere wchodzi na rynek polski

Firma tworzy rozwiązania oparte na platformie SAP Hybris przede wszystkim dla sektora B2B. Do tej pory e-sphere działała głównie na rynku niemieckojęzycznym. Obecnie zamierza realizować projekty także dla polskich marek. 

Spółka swoje działania koncentruje na projektowaniu rozwiązań e-commerce dla B2B. Na niemieckojęzycznym rynku współpracuje m.in. z Elektro-Material – posiadającą 2100 oddziałów w 35 krajach i zatrudniającą blisko 28 tys. osób – i OPO Oeschger, liderami w branży elektrycznej oraz stolarskiej. „Siedziba naszej firmy mieści się zarówno w Zürichu, jak i Wrocławiu, ale przez ostatnie kilka lat koncentrowaliśmy się głównie na współpracy z klientami ze Szwajcarii, Niemiec i Austrii. Obecnie jesteśmy w idealnym momencie rozwoju, posiadamy ugruntowane doświadczenie oraz mocną pozycję na rynku DACH, stąd decyzja o rozszerzeniu działalności na Polskę” – mówi Bartosz Forysiak, partner zarządzający w e-sphere.

Dla Elektro-Material przygotowaliśmy rozwiązanie bazujące na SAP Hybris. Poprzedni system, na którym opierał się sklep online został wdrożony w latach 90. i wymagał aktualizacji. Dodatkowym wyzwaniem była różnorodność blisko 250 tys. artykułów dostępnych na stronie. Wdrożenie SAP Hybris zapewniło spójną i sprawną obsługę w całym procesie zakupowym, niezależnie od rodzaju czy ilości kanałów, z których korzysta klient. Zintegrowana platforma pozwoliła także na połączenie informacji o preferencjach użytkowników w jedną spójną bazę danych, co wpłynęło na zwiększenie sprzedaży o 10%” – dodaje.

Według raportu Interaktywnie.com, perspektywy rozwoju dla polskiego e-commerce są bardzo optymistyczne. Szacowana wartość polskiego e-handlu wzrośnie o 23% i może przekroczyć 50 mld zł.

SAP Hybris, dzięki wbudowanej możliwości indywidualnego projektowania procesów integracyjnych, pomaga rozwijać i integrować rozwiązania e-commerce dopasowane do specyficznych potrzeb klienta. Wykorzystanie nowoczesnego podejścia omnichannel gwarantuje sprawne przetwarzanie zamówień i wsparcie w generowaniu ruchu na stronie internetowej. Umożliwia także wprowadzenie e-sklepu na różne rynki dopasowując się do ich specyfiki, jak również zapewnia spójność treści we wszystkich kanałach sprzedaży. W dużej mierze przyczynia się do budowania lojalności wobec marki.

Według raportu Interaktywnie.com, perspektywy rozwoju dla polskiego e-commerce są bardzo optymistyczne. Szacowana przez portal wartość polskiego e-handlu wzrośnie o 23% i może przekroczyć 50 mld zł. Stąd też nasze zainteresowanie polskim rynkiem. Firmy, które  poważnie myślą o rozwoju powinny pamiętać, że rzetelna praca zespołu, wsparta odpowiednim rozwiązaniem i doświadczeniem jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu i wyprzedzenia konkurencji” – przekonują przedstawiciele e-sphere.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *