AplikacjeRynek

Profil Zaufany będzie czasowo niedostępny

W związku z pracami rozwojowymi w obszarze usługi Profilu Zaufanego, w piątek, 19 stycznia (od godz. 20:00), do godziny 16:00 w sobotę, 20 stycznia, trwać będzie przerwa serwisowa – poinformowali przedstawiciele Centralnego Ośrodka Informatyki. Profil Zaufany będzie w tym czasie niedostępny dla użytkowników.

Profil Zaufany będzie czasowo niedostępny

Osoby, które planowały w tych dniach załatwianie online spraw urzędowych powinny uwzględnić przerwę w dostępie do tej usługi. W tym czasie nie będzie możliwości zalogowania się do usług internetowych poprzez Profil Zaufany, jak również niedostępna będzie usługa składania podpisu zaufanego.

Niedostępne będzie również:

  • logowanie do systemów państwowych przy użyciu aplikacji mObywatel;
  • logowanie poprzez e-Dowód (nie będzie dostępna aplikacja eDO App),
  • logowanie do systemów państwowych poprzez uwierzytelnianie w bankowości internetowej.

Wobec tego nie będzie można realizować poszczególnych spraw urzędowych, takich jak:

  • logowanie się do Internetowego Konta Pacjenta i korzystanie z usługi mObywatel;
  • składanie wniosków, w tym o 800+ i wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego;
  • zgłoszenie narodzin dziecka, pobranie odpisu aktu stanu cywilnego, małżeństwa, zgonu;
  • zgłoszeniu zgubienia lub zniszczenia dowodu osobistego;
  • zarejestrowaniu działalności gospodarczej.

Podczas prac wprowadzone zostaną zmiany, które mają na celu podniesienie stabilności i niezawodności systemów, zapewniają przedstawiciele COI. Profil Zaufany będzie ponownie dostępny w sobotę, 20 stycznia po godz. 16:00.

Informacje na temat Profilu Zaufanego można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *