Branża ITRynek

Przyznano nagrody IFS Business Transformation Awards 2023 

Świętujemy dziś osiągnięcia w zakresie innowacji, partnerstwa i wyjątkowe projekty, które zmieniają krajobraz transformacji biznesowej w Polsce” – zaczął Galę konkursu IFS Business Transformation Awards 2023, która odbyła się 30 maja, prowadzący ją Hubert Urbański.

Przyznano nagrody IFS Business Transformation Awards 2023 

Ten wieczór ma dla IFS ogromne znaczenie, ponieważ może uhonorować klientów – ich siłę, pasję, ale także odwagę. Nie raz, przygotowując się do prowadzenia tej imprezy, słyszałem od organizatorów: Jest to dla nas ważne, chcemy wskazać postęp, pogratulować, pokazać, że jesteśmy pełni podziwu, zależy nam na nich. Co mogę więcej powiedzieć, świetnie słucha się takich wskazówek” – dodał.

Tak też się stało. Podczas wieczornej gali nagrodzono firmy, które naprzeciw konwencjom, ewoluują, wytyczają nowe ścieżki do sukcesu. Nagrody IFS Business Transformation Awards 2023 przyznano w 5 kategoriach. Nagrody wręczy Zespół IFS.

Pierwsza kategoria to Lider Transformacji Biznesowej. „Zwycięzca tej kategorii otrzymuje nagrodę za niezwykle innowacyjne podejście do biznesu, a także dynamiczny rozwój i rozważną dywersyfikację działalności, a to wszystko w oparciu o doskonale przemyślaną strategię i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań. Zwycięzcę reprezentują praktycy, eksperci w swojej dziedzinie, pasjonaci poszukujący najnowszych rozwiązań. Niezwykle miło mi wręczyć nagrodę dla firmy Ampol-Merol. Wielkie gratulacje!” – powiedział Marek Głazowski, prezes zarządu IFS Poland & Eastern Europe przekazując nagrodę w ręce Wojciecha Sipak, CIO w Ampol-Merol.

Druga kategoria to Innowacyjny Biznes. „Szybkość reakcji, dynamiczny rozwój i dopasowanie do potrzeb rynku, to trzy cechy charakterystyczne zwycięzcy kategorii Innowacyjny Biznes. Innowacyjność daje im przewagę konkurencyjną, mają najlepszych ekspertów rynkowych, którzy doskonale rozpoznają szanse na rozwój. Po odbiór nagrody zapraszam NFM Group. Gratuluję!” – uzasadnił wybór Wojciecha Czupta, dyrektora sprzedaży IB IFS. Nagrodę odebrał Jacek Łasiński, ERP Coordinator w NFM Group.

Zwycięzcę trzeciej kategorii – Partnerstwo Technologiczne Roku – ogłosił Grzegorz Gola, dyrektor sprzedaży IFS Poland & EE. „’Partner’ to słowo znaczy dla nas dużo, ale w przypadku zwycięzcy tej kategorii mówię to z pełną odpowiedzialnością. Wyjątkowy klient, którego entuzjazm oraz zaangażowanie w realizację wdrożeń zasługuje na uznanie. Zawsze razem i zawsze na czas, niezależnie od wielkości czy poziomu zaawansowania projektu. Z przyjemnością nagrodę wręczę firmie Splast” – powiedział przekazując nagrodę w ręce Agnieszki Sanockiej-Zajdel, członka zarządu firmy Splast.

Czwarta kategoria to Architekt Transformacji Cyfrowej. „To dla mnie wielka przyjemność być tu dziś z Państwem na Gali IFS Business Transformation Awards. Mam okazję wręczyć nagrodę jednemu z naszych pierwszych klientów, który dzięki strategicznemu podejściu do innowacji i technologii, unikalnym produktom, jakości i zaangażowaniu jest obecnie globalnym liderem w swojej branży. Z firmą IFS od prawie 30 lat, w tym czasie udało nam się stworzyć niesamowite projekty cyfrowe i relacje oparte na zaufaniu. Bardzo dziękuję i cieszę się, że możemy być Państwa strategicznym partnerem w dalszym rozwoju firmy w oparciu o nasz produkt Customer Success. Z przyjemnością zapraszam Nowy Styl po odbiór nagrody. Gratulujemy” – argumentował Simon Niesler, IFS Chief Revenue Officer. Nagrodę odebrał Mariusz Sobociński, wiceprezes Nowy Styl.

Ostatnia nagroda została przyznana w kategorii Klient Referencyjny Roku. „To dla nas szczególna kategoria, wszyscy nominowani zasługują na nasze wielkie uznanie i jeszcze większe podziękowania. Ich zaangażowanie jako klientów referencyjnych pokazuje nam nie tylko, że wierzą w jakość naszych produktów, ale są również naszymi ambasadorami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w korzystaniu z rozwiązań IFS z innymi. Poświęcają swój cenny czas i często zaskakują nas nietuzinkowym podejściem do korzystania z innowacji. Oto zwycięzca kategorii Klient Referencyjny Roku – zawsze gotowy do wsparcia, przyjmujący rekordową liczbę spotkań referencyjnych, otwarty na współpracę. Nagroda trafiła do firmy Bolix” – powiedział Olivier Pilgerstorfer, IFS Chief Marketing Officer przekazując nagrodę w ręce Tomasza Czuby, dyrektora IT w firmie Bolix.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *