Rynek

SAS Global Forum – czyli w jaki sposób analityka pozwala robić wielkie rzeczy

Jedno z najważniejszych globalnych wydarzeń poświęconych analityce biznesowej i sztucznej inteligencji – SAS Global Forum – odbędzie się w dniach 25-26 maja. Na potrzeby konferencji zostanie stworzona dedykowana przestrzeń – Innovation Hub, w ramach której uczestnicy będą mogli porozmawiać z ekspertami i zobaczyć prezentacje na żywo najnowszego oprogramowania SAS. Goście będą mogli także wysłuchać historii dziesiątek innowacyjnych organizacji, które wykorzystują AI i analitykę w praktyce. Ponadto na uczestników czekają prelekcje keynote speakerów oraz występy przedstawicieli branży rozrywkowej. Partnerami wydarzenia są firmy: Accenture, Deloitte, Intel oraz Microsoft.

SAS Global Forum – czyli w jaki sposób analityka pozwala robić wielkie rzeczy

Forum będzie również okazją dla przedstawicieli kadry kierowniczej, ekspertów branżowych i technologicznych, specjalistów data science oraz innych użytkowników analityki, do znalezienia odpowiedzi na najważniejsze pytania biznesowe.

“Na tej konferencji każdy, kto chce dowiedzieć się, w jaki sposób analityka pozwala robić wielkie rzeczy, znajdzie coś dla siebie” – powiedziała Dina Duhon, szefowa rady SAS Global Forum 2021 i dyrektor ds. modelowania ryzyka kredytowego i decision science w BMO Financial Group. “Uczestnicy będą mieć wiele okazji, żeby nauczyć się czegoś nowego, nawiązać znajomości czy zainspirować się podczas prelekcji keynote speakerów, sesji klientów, sympozjów studenckich czy paneli poświęconych innowacji”.

Sesje branżowe

Uczestnicy SAS Global Forum będą mogli wysłuchać historii dziesiątek innowacyjnych organizacji, które wykorzystują sztuczną inteligencję i analitykę w praktyce. Prezentacje te odbędą się w ramach popołudniowych sesji dedykowanych dla branż, takich jak: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, retail, przemysł, energetyka, sektor publiczny, ochrona zdrowia.

Przeczytaj również
Microsoft Build: Więcej sztucznej inteligencji w usługach Azure

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm, jak: Amgen, AstraZeneca, Banca Mediolanum, Bombardier/BRP, Boragen, C.H. Robinson, EU Frontex, Gavilon, Georgia-Pacific, rząd indyjskiego stanu Orisa, Grupy Bancolombia, Identity Theft Resource Center, Komercni Banka, Mercy, Procter & Gamble, przedstawiciele regionu południowej Danii, Royal Statistical Society of Belgium, SSAB, State Farm, Truist, Uniwersytetu Teksas w Arlington, Utkonos i VSK Insurance.

Prelekcje keynote speakerów i występy przedstawicieli świata rozrywki

Podczas SAS Global Forum odbędzie się wiele wystąpień prelegentów światowej klasy, którzy dzięki kreatywności i wrodzonej ciekawości są w stanie pomagać firmom, edukować, inspirować lub umilać czas – zapewniają organizatorzy. Wśród nich znajdą się między innymi:

  • Jim Goodnight – założyciel i CEO SAS, który napędza rozwój całej branży analitycznej.
  • Adam Grant – autor publikacji, psycholog organizacji, profesor Wharton Business School badający, w jaki sposób ludzie mogą odnaleźć motywację, sens i wieść bardziej kreatywne życie.
  • dr Ayesha Khanna – współzałożycielka i CEO ADDO AI, doradczyni firm i instytucji rządowych w zakresie sztucznej inteligencji oraz smart city. Założycielka organizacji charytatywnej „21st Century Girls” uczącej dziewczyny, jak kodować i korzystać z potencjału sztucznej inteligencji.
  • Dan Levy – zdobywca nagrody Emmy, pisarz, aktor, dyrektor i producent, znany jako współtwórca serialu „Schitt’s Creek”.
  • dr Hakeem Oluseyi – autor zapowiadanej książki „A Quantum Life: My Unlikely Journey from the Streets to the Stars”, astrofizyk, były pracownik NASA, osobowość telewizyjna i promotor nauki.
Przeczytaj również
Seniorzy niwelują cyfrową lukę pokoleniową – nawet 81% z nich codziennie przegląda internet

Okazje do rozwoju kompetencji

We wspomnianej przestrzeni Innovation Hub uczestnicy będą mogli porozmawiać z ekspertami i zobaczyć prezentacje na żywo najnowszego oprogramowania SAS i partnerów firmy. Obejmą one rozwiązania dopasowane do potrzeb konkretnych sektorów takich jak: bankowy, ochrony zdrowia i nauki, ubezpieczeń, produkcji, handlu i dóbr konsumenckich oraz administracji publicznej. Ponadto odbędą się prezentacje kluczowych technologii analitycznych, w tym rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, analityki w chmurze, zarządzania danymi, Internetu rzeczy, wizualizacji danych i docenianej przez analityków rynku platformy SAS Viya.

Dodatkowe warsztaty i sesja dla użytkowników będą dostępne na kanale YouTube SAS Users już od 20 maja. Podczas sympozjum dla studentów, swoje projekty analityczne zaprezentują zespoły z 26 uniwersytetów na całym świecie.

Bezpłatna, wirtualna konferencja będzie miała trzy odsłony, w zależności od regionu: amerykańską, azjatycką i EMEA. W poprzedniej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 22 000 uczestników z całego świata.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *