Rynek

Sieć handlowa eobuwie.pl zainwestowała w chmurowe rozwiązanie Oracle

Aby usprawnić i zautomatyzować procesy planowania oraz sprostać zmieniającym się wymaganiom klientów, firma eobuwie.pl wybrała niedawno chmurowe rozwiązanie do obsługi firm handlowych, dostarczane przez Oracle Retail. Dzięki niemu zespoły ds. zarządzania produktami będą mogły przeprowadzić bardziej zintegrowany i inteligentny proces planowania dla wszystkich linii produktów oraz rosnącego asortymentu w portfolio marek przedsiębiorstwa – poinformowali przedstawiciel eobuwie.pl.

Sieć handlowa eobuwie.pl zainwestowała w chmurowe rozwiązanie Oracle

Jak wskazują specjaliści eobuwie.pl, firma wybrała rozwiązanie Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service działające na platformie Oracle Cloud Infrastructure ze względu na wyjątkowe możliwości planowania asortymentu, powiązane z aktualnymi trendami oraz udokumentowane doświadczenie na rynku. Wdrożenie wspierane było przez należącą do sieci Oracle PartnerNetwork firmę Pronos. Wykorzystując podejście lean delivery, eobuwie.pl i Pronos z powodzeniem wdrożyły nową usługę Oracle w chmurze w zaledwie 13 tygodni.

„Inwestycja w rozwiązanie Oracle pozwala lepiej dostosować nasz biznes w celu zaspokojenia popytu klientów, dzięki zawsze optymalnemu asortymentowi, który jest dostępny wszędzie tam, gdzie nasi klienci zdecydują się na zakupy” – skomentował Szymon Dąbrowski, dyrektor handlowy w eobuwie.pl S.A.

Nowa usługa w chmurze umożliwia usprawnienie planowania w wielu kanałach, rynkach i segmentach klientów, aby lepiej wspierać rozwój działalności. “Planiści mogą proaktywnie zarządzać procesami zakupowymi dzięki Oracle Retail Merchandise Financial Planning. Naszym celem jest poświęcać mniej czasu na ręczne zestawianie danych, a więcej na analizę i identyfikację możliwości polepszania rentowności biznesu” – dodał Wiktor Miernik-Zdanowicz, dyrektor operacyjny w eobuwie.pl.

Jak z kolei przekonują przedstawiciele Oracle, rozwiązanie SaaS zapewnia firmom handlowym – takim jak eobuwie.pl – spójną ścieżkę wdrażania najnowszych innowacji w zakresie planowania sprzedaży detalicznej.  „Inwestując w Oracle Cloud, eobuwie.pl może lepiej skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, jednocześnie wykorzystując wbudowaną moc uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, aby ulepszyć sposób planowania i zarządzania swoimi produktami” – podsumował Mike Webster, wiceprezes i dyrektor generalny Oracle Retail.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *