Strefa IFSWdrożeniaBranża ITRynek

Szwajcarski dostawca usług marketingowych wdroży system IFS Applications

Oprogramowanie będzie wykorzystywane we wszystkich spółkach wyspecjalizowanej w usługach marketingu dynamicznego grupy MCH Group. Wdrożenie zintegrowanego systemu klasy ERP ma pozwolić na zoptymalizowanie globalnych procesów biznesowych oraz łańcucha dostaw. Wartość umowy sięga 1,4 mln euro.

Szwajcarski dostawca usług marketingowych wdroży system IFS Applications

Czołowa grupa firm z branży marketingu dynamicznego wdraża kompleksowe rozwiązanie firmy IFS we wszystkich swoich jednostkach na całym świecie
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że dział Live Marketing Solutions firmy MCH Group, obejmujący takie jednostki zależne, jak Expomobilia (z siedzibą w Effretikon w Szwajcarii) i Winkler (Wohlen, Szwajcaria), zdecydował się wdrożyć system IFS Applications™ 9 w celu optymalizacji globalnych procesów biznesowych. Umowa obejmuje licencje i usługi o wartości 1,4 miliona euro.
Firma MCH Group jest czołową, międzynarodową grupą firm z branży marketingu dynamicznego (live marketing) tworzących kompleksową sieć usług dla całego rynku organizacji wydarzeń i wystaw.

Firma MCH szukała nowego, ujednoliconego rozwiązania ERP, ponieważ wcześniej stosowane systemy nie zapewniały optymalnego wsparcia dla licznych procesów międzyfirmowych w obrębie grupy. Po wnikliwej analizie ofert dział Live Marketing Solutions wybrał system IFS Applications.

Po zakończeniu wdrożenia system IFS Applications ułatwi około 200 pracownikom obsługę procesów o znaczeniu krytycznym, takich jak zarządzanie wielooddziałowymi i wielowalutowymi projektami oraz rozliczanie kosztów. Rozwiązanie usprawni również zarządzanie materiałami i wypożyczonym sprzętem. Pozwoli to zapewnić większą konkurencyjność firmy oraz zwiększyć oszczędności we wszystkich procesach współpracy międzynarodowej.
System firmy IFS będzie wspierać takie procesy biznesowe, jak zarządzanie finansami, dystrybucja, produkcja, projektowanie, remonty, sprzedaż i serwis, zarządzanie współpracą, zasobami ludzkimi, współpracą z klientami (CRM), zarządzanie projektami i raportowaniem, wypożyczonym sprzętem, dokumentacją i jakością.

„Wybraliśmy ofertę firmy IFS ze względu na oprogramowanie stworzone z myślą o firmach działających na rynkach międzynarodowych, a także wysoki poziom wsparcia procesów międzyfirmowych” − powiedział Richard Hämmerli, dyrektor finansowy w dziale Live Marketing Solutions w firmie MCH Group. „Dzięki systemowi IFS Applications możemy dalej zwiększać wydajność prowadzonej działalności i skracać czas realizacji zadań. Jest to niezwykle ważne przy zarządzaniu międzynarodowymi projektami. Optymalizacja procesów to jedyny sposób na utrzymanie konkurencyjności w perspektywie długofalowej”.
„Umowa z firmą MCH Group stanowi kolejne potwierdzenie naszego doświadczenia we współpracy z przedsiębiorstwami działającymi w branżach opartych na realizacji projektów” − powiedział Peter Höhne, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w IFS Europe Central. „Dla spółek działających w tym obszarze firma IFS oferuje zintegrowane rozwiązanie do zarządzania cyklem życia, które spełni ich indywidualne wymagania. Z niecierpliwością oczekujemy rozpoczęcia projektu wdrożenia i mamy nadzieję na długą i owocną współpracę z firmą MCH Group.”

Proces wdrożenia rozpocznie się w jednostce zależnej firmy MCH Group — firmie Expomobilia, która zajmuje się konstrukcją stoisk i pawilonów wystawowych, oraz w firmie Winkler Multi Media Events — dostawcy usług w zakresie organizacji wydarzeń. Następnie system zostanie wdrożony w firmach Techno Fot AG, Rufener Events AG, Reflection Marketing AG i MCH Global AG.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *