BranżaRynek

Tech Data Polska podpisuje umowy z Huawei i Samsungiem

Obie nowe dystrybucje to efekt rozwoju nowego działu firmy – Tech Data Mobile. Podpisanie umowy z Huawei Polska i Samsung nastąpiło w styczniu 2017 roku.

Kontrakt z Huawei obejmuje pełne portfolio produktów tej marki, w tym modemy, smartwatche, telefony komórkowe, smartfony, tablety i dedykowane im akcesoria. Jego postanowienia odnoszą się również do urządzeń, które obecnie pozostają w fazie projektowej i zostaną wprowadzone do oferty koncernu w przyszłości.

Huawei jest jednym z wiodących producentów rozwiązań mobilnych na świecie, a także pierwszoligowym producentem w Polsce, zwłaszcza w odniesieniu do udziałów w rynku otwartym. Dlatego kontrakt z Huawei jest naturalną konsekwencją, a zarazem istotnym etapem wdrażania długofalowej strategii obranej przez spółkę. Istotnym czynnikiem w tym kontekście jest także pozycja Tech Daty na światowym rynku. Jako przedsiębiorstwo o globalnym zasięgu jest ona gwarantem stabilności finansowej współpracy, co ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia zakładanych celów biznesowych obu firm” – mówi Maciej Jarmiński, Business Unit Manager Działu Mobile w Tech Data Polska.

Z kolei dzięki kontraktowi podpisanemu z Samsungiem, Tech Data powiększa portfolio o kolejne grupy produktowe, w tym telefony i tablety oraz dedykowane im akcesoria. Już dzisiaj Tech Data jest znaczącym dystrybutorem produktów Samsunga, m.in.: monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, tonerów oraz dysków SSD, pamięci DRAM i FLASH.

Dzięki podpisaniu tego kontraktu, Tech Data staje się oficjalnym dystrybutorem produktów mobilnych marki Samsung, co stanowi odpowiedź na stale rosnący popyt i znaczące zainteresowanie ze strony partnerów i integratorów jej produktami” – komentuje Paweł Bury, Product Manager ds. Rynku Mobile w Tech Data Polska.

Tech Data Polska jest częścią Tech Data Corporation, jednego z największych międzynarodowych koncernów zajmujących się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Tech Data obsługuje ponad 125 tys. klientów w 100 krajach. W Polsce współpracuje z ponad 7000 partnerów.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *