Wdrożenia

Wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych wdroży system IFS, aby usprawnić obsługę klientów

Firma Saudi Telecom Company (STC) zdecydowała się na wdrożenie oprogramowania IFS Service Management. Będzie ono wykorzystywane m.in. na potrzeby planowania pracy 5 tys. pracujących w terenie serwisantów. Docelowo, rozwiązanie IFS ma pozwolić na zwiększenie efektywności procesów, poprawę rentowności oraz zapewnienie lepszej obsługi klienta.

Aby wzmocnić swoją pozycję na rynku i przygotować się na cyfrową przyszłość, firma STC przeprowadziła kompleksową ocenę ofert dostępnych na rynku pod kątem wyboru platformy serwisowej, która zastąpiłaby przestarzałe systemy biznesowe i jednocześnie pozwoliła na zwiększenie efektywności operacyjnej. Z krótkiej listy, na której znalazły się rozwiązania niektórych największych dostawców na świecie, STC wybrała rozwiązanie IFS z uwagi na jego dużą skalowalność, intuicyjny interfejs użytkownika oraz zaawansowane funkcje.

„Innowacyjne rozwiązania IFS dla przedsiębiorstw najlepiej spełniają nasze wymagania organizacyjne” – powiedział Jamel Alshahri, dyrektor ds. rozwoju przedsiębiorstwa. „Oprócz bogatego zestawu funkcji udostępnianych przez zaoferowane oprogramowanie IFS przekonał nas również swoim podejściem zorientowanym na klienta, które doskonale znamy ze wszystkich dotychczasowych przedsięwzięć zrealizowanych we współpracy z tą firmą. IFS to elastyczny i godny zaufania partner dla STC”.

Stephen Keys, prezes IFS na region Azji, Pacyfiku i Japonii oraz Bliskiego Wschodu i Afryki, dodał: „Możliwość współpracy z STC, najbardziej renomowaną marką w regionie, to dla nas zaszczyt. Mamy nadzieję, że współpraca ta będzie długa i owocna, z korzyścią dla STC i jej klientów”.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *