Zmiany kadrowe

Wojciech Zaskórski nowym szefem Lenovo w Polsce

Z początkiem maja objął stanowisko General Managera Lenovo Polska. W nowej roli w sposób całościowy odpowiada za działalność firmy na polskim rynku.

Wojciech Zaskórski nowym szefem Lenovo w Polsce

Jako Country Manager Lenovo Polska Wojciech Zaskórski odpowiada m.in. za zarządzanie sprzedażą, promocję, a także rozwój oferty produktów i usług dla klientów z sektora biznesowego oraz konsumenckiego. “Poprowadzenie Lenovo na polskim rynku to wyzwanie i odpowiedzialność, które z entuzjazmem podejmuję. Jestem dumny, że trafiam do firmy w przełomowym momencie cyfrowej transformacji pracy oraz biznesu. W Lenovo wierzymy, że technologia może rozwiązać największe wyzwania ludzkości, dlatego podstawą prowadzonych przez nas działań, od momentu tworzenia innowacji do ich wdrożenia, jest zorientowanie na potrzeby oraz oczekiwania klienta” – mówi Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska. “Jestem skoncentrowany na systematycznej realizacji naszej strategii i wspieraniu dalszego rozwoju marki, który umożliwi nam urzeczywistnianie tej wizji i tym samym oferowaniu wszystkim użytkownikom inteligentniejszych technologii” – dodaje.

Wojciech Zaskórski jest związany z branżą IT od ponad ćwierć wieku. Do niedawna był związany z firmą Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał przez 5 ostatnich lat odpowiadał za obszar rozwiązań biznesowych w regionie. Wcześniej odpowiadał też m.in. za rozwój oferty i marketing. W latach 2010 – 2014 był związany z firmą Sygnity. Był odpowiedzialny m.in. za transformację organizacji do modelu usługowego. W latach 1999 – 2011 pracował w zespole IT firmy Scania CV. Karierę rozpoczął w roli handlowca w firmie Bonair.

Przeczytaj również
Piotr Ferszka dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska

Wojciech Zaskórski jest absolwentem wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW oraz Wojskowej Akademii Technicznej. Ukończył także studia Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz szereg studiów podyplomowych m.in. na University of Oxford, Fuqua School of Business w Duke University, University of Stockholm oraz London School of Business.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *