Rynek
CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi
Targi CeBIT to, jak co roku, okazja do przyjrzenia się nowościom w zakresie funkcjonalności oraz interfejsu wiodących systemów biznesowych. Na stoisku firmy Microsoft znalazło się miejsce dla rozwiązań linii Dynamics. Eksperci firmy Microsoft prezentowali m.in. możliwości nowego interfejsu systemów linii Dynamics NAV oraz AX. Podczas targów rozwiązania uzupełniające wobec systemów rodziny Microsoft Dynamics prezentowało także szerokie grono partnerów koncernu. Na targach CeBIT nie zabrakło też prezentacji możliwości oferowanego przez Microsoft oprogramowania klasy CRM.
Kilka hal dalej swoje rozwiązania prezentowała – działająca także na polskim rynku – niemiecka firma proAlpha.
Za pośrednictwem swojej niemieckiej spółki własne rozwiązania prezentował też Comarch:
Swoją ofertę – m.in. w zakresie wdrożeń rozwiązań firmy Salesforce, a także oprogramowania Microsoft Dynamics CRM i Oracle CRM prezentowali też przedstawiciele firmy Outbox.
Warto wspomnieć, że podczas tegorocznych targów CeBIT firma Outbox oficjalnie zaprezentowała dwa autorskie rozwiązania – CPQ oraz Guided Selling. Przedstawiciele warszawskiej spółki demonstrowali także własne usługi z zakresu Quality Assurance oraz usługi związane z zarządzaniem społecznościowymi kanałami kontaktu z klientami oraz analizą social mediów.
W jednej z hal spotkaliśmy też maskotki firmy Salesforce:
CRM i Cloud w centrum uwagi, a z Polskich CRMów online widziałem tylko Firmao.