Rynek

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi

Targi CeBIT to, jak co roku, okazja do przyjrzenia się nowościom w zakresie funkcjonalności oraz interfejsu wiodących systemów biznesowych. Na stoisku firmy Microsoft znalazło się miejsce dla rozwiązań linii Dynamics. Eksperci firmy Microsoft prezentowali m.in. możliwości nowego interfejsu systemów linii Dynamics NAV oraz AX.  Podczas targów rozwiązania uzupełniające wobec systemów rodziny Microsoft Dynamics prezentowało także szerokie grono partnerów koncernu. Na targach CeBIT nie zabrakło też prezentacji możliwości oferowanego przez Microsoft oprogramowania klasy CRM.

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi

Kilka hal dalej swoje rozwiązania prezentowała – działająca także na polskim rynku – niemiecka firma proAlpha.

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi

Za pośrednictwem swojej niemieckiej spółki własne rozwiązania prezentował też Comarch:

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi

Swoją ofertę – m.in. w zakresie wdrożeń rozwiązań firmy Salesforce, a także oprogramowania Microsoft Dynamics CRM i Oracle CRM prezentowali też przedstawiciele firmy Outbox.

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi
Źródło: Outbox

Warto wspomnieć, że podczas tegorocznych targów CeBIT firma Outbox oficjalnie zaprezentowała dwa autorskie rozwiązania – CPQ oraz Guided Selling. Przedstawiciele warszawskiej spółki demonstrowali także własne usługi z zakresu Quality Assurance oraz usługi związane z zarządzaniem społecznościowymi kanałami kontaktu z klientami oraz analizą social mediów.

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi
Źródło: Outbox

W jednej z hal spotkaliśmy też maskotki firmy Salesforce:

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi

 

 

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 thought on “CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi”