Firma Yves Rocher rozpoczęła korzystanie z polskiego oprogramowania Lease Commander, które wspiera zarządzanie najmem ponad 100 sklepów francuskiej marki kosmetycznej. Wkrótce wdrożenie tego rozwiązania zainicjuje także grupa GastroMall.
Wspomniany system porządkuje informacje z umów najmu i dostarcza wiedzy potrzebnej do zarządzania lokalizacjami. Jak wskazują jego twórcy – rzeszowscy prawnicy z kancelarii Causa Finita oraz firma informatyczna Appgo – rozwiązanie pozwala zaoszczędzić nawet 70% czasu i kosztów związanych z odszukiwaniem, systematyzowaniem, przetwarzaniem i raportowaniem danych z dokumentów najmu. Wspiera także hybrydowy model zarządzania obiektami, tak ważny w dobie pandemii.
„Najem to bardzo istotny koszt sieci handlowej. Lease Commander daje możliwość jego stałej kontroli. Pozwala szybko sprawdzić, czy wynajmujący wystawili faktury zgodnie z dokumentami najmu. To z pewnością duża pomoc dla naszej administracji. Jeżeli chodzi o inne obszary, system organizuje informacje z umów najmu. Otrzymujemy przekrojowe raporty dostosowane do aktualnych potrzeb zarządczych. Są one później zasilane aktualnymi danymi i możemy je pobierać w dowolnym czasie. Dzięki temu mamy lepszą wiedzę przy podejmowaniu ważniejszych decyzji operacyjnych” – skomentował Paweł Netiacha, szef sieci Yves Rocher na Polskę.
Aplikacja jest rozwiązaniem klasy SaaS i nie wymaga po stronie klienta ani instalacji, ani budowy dedykowanej infrastruktury. Nie tylko pozwala na szybkie i intuicyjne zarządzanie umowami najmu, ale także umożliwia zebranie w jednym miejscu istotnych warunków biznesowych ze wszystkich umów oraz zestawienie ich ze sobą – informują przedstawiciele producenta. Dane pogrupowane są w jednolity, przejrzysty sposób i pozwalają na dokonywanie rozmaitych zestawień i porównań. Informacje istotne lub bardziej skomplikowane można weryfikować w oparciu o podgląd fragmentu (wycinek) rzeczywistej, podpisanej umowy. Dodatkowo, system posiada szczegółowe kalendarium terminów, wspomagane przez zestaw powiadomień mailowych. Lease Commander monitoruje i przypomina również o okresowych terminach z umów najmu (np. związanych z wygasaniem zabezpieczeń najemców) oraz tych o charakterze technicznym.
„Oprogramowanie znakomicie sprawdza się nie tylko w czasie pandemii kiedy ogranicza się kontakty międzyludzkie. Na stałe wprowadza nowy, tańszy, hybrydowy model zarządzania siecią sklepów czy restauracji umiejscowionych w różnych centrach handlowych na terenie całej Polski” – podsumowała Mec. Diana Kalita- Knapczyk, radca prawny w kancelarii Causa Finita.
Z systemu Lease Commander można korzystać na komputerze, tablecie oraz smartfonie.