Przejmując niemiecką spółkę Webweit grupa Strix rozszerzy działalność na rynek niemiecki i wzmocni kompetencje w zakresie budowy oraz obsługi sklepów internetowych dla dużych oraz średnich przedsiębiorstw.
Zdaniem przedstawicieli polskiej spółki włączenie niemieckiej agencji Webweit do grupy Strix wzmacnia obie firmy. Webweit może skalować swoją działalność poza rynek niemiecki, a założony w Polsce i działający również w Holandii Strix poszerza swoje możliwości pozyskiwania klientów w regionie DACH. Strix wzmocni też kompetencje w zakresie budowy i obsługi sklepów internetowych dla dużych oraz średnich przedsiębiorstw. “Witamy doświadczony i cechujący się olbrzymim profesjonalizmem zespół Webweit w grupie Strix. Konsekwentnie zwiększamy potencjał synergii w grupie, korzystny dla wszystkich uczestników. Zwiększamy konkurencyjność, łącząc swoje doświadczenia i będziemy czerpać z różnorodności uzupełniających się rynków” – podkreśla Borys Skraba, twórca marki Strix.
Transakcja pozwoli również na rozszerzenie kompetencji Strix m.in. w zakresie budowy rozwiązań e-commerce w oparciu o platformę Shopware. Zawarta umowa przełoży się także na zwiększenie bazy klientów oraz liczby pracowników – zatrudnienie w skali całej grupy Strix sięga już 200 osób. Transakcja oznacza również, że Strix posiadać będzie oddziały w Polsce, Holandii oraz w Niemczech. Grupa Strix obsługuje także klientów z innych rynków, w tym ze Szwecji, Danii i Wielkiej Brytanii.