Zmiany kadrowe

Alfavox z nowym zarządem, Michał Góra prezesem

Michał Góra zastąpił Janusza Tomiczka, który po 10 latach rozstał się z firmą. W skład nowego zarządu wszedł także Piotr Wójcik. Firma odświeżyła także brand, prezentując nowe logo i nową odsłonę strony internetowej.

Michał Góra związany jest z branżą od 20 lat, od 5 lat jest udziałowcem Alfavox. Dotychczas pełnił funkcję członka zarządu odpowiadając za strategiczny rozwój firmy, w szczególności za budowę aliansów na rynkach zagranicznych. Posiada długoletnie doświadczenie w globalnych projektach na 4 kontynentach, m.in. w krajach DACH, USA, Indiach, Argentynie i Meksyku. Wraz z objęciem funkcji prezesa zarządu Michał Góra będzie odpowiadał także za strategiczne alianse biznesowe w Polsce.

Z kolei Piotr Wójcik związany jest z branżą od 20 lat. Jako udziałowiec Alfavox, od 4 lat odpowiada za pion techniczny, zarządzając kluczowymi projektami w Polsce i zagranicą. Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów, m. in.: na rynkach Europy, obu Ameryk i Azji.

W związku z planowaną na najbliższe lata strategią wzrostu Alfavox, skoncentrowaną na rozwoju współpracy z kluczowymi klientami w Polsce oraz na rozwoju biznesu na rynkach zagranicznych, nowy zarząd firmy zdecydował o przeprowadzeniu działań mających na celu odświeżenie brandu. Nowy wizerunek jest odpowiedzią na dynamiczny wzrost firmy i jej naturalny rozwój na rynki międzynarodowe. Ma podkreślić światowy charakter rozwiązań Customer Experience oferowanych przez firmę dla systemów contact center.

Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej obejmują kreację logo, opracowanie Księgi Znaków i strony internetowej (www.alfavox.com) w całkowicie nowej odsłonie kolorystycznej. „Uproszczenie znaku graficznego zwiększyło jego czytelność i nadało mu bardziej nowoczesny charakter. Sygnet wykorzystuje literę ‚A’ zaczerpniętą z nazwy marki, w której ‚alfa’ znaczy pierwszy, a ‚vox’ głos. Takie uproszczenie ma szczególne znaczenie dla firmy, która działając na rynku międzynarodowym, komunikuje się znakiem sprawdzającym się w różnych kulturach i miejscach na całym świecie” – można przeczytać w oficjalnym komunikacie.

Alfavox działa na rynku doradztwa i sprzedaży rozwiązań Customer Engagement i Employee Engagement (w tym Omnichannel Contact Center, Video Chat, Workforce Management i Biometrycznej Video Identyfikacji).

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *