Ta zmiana ma być wyrazem zaangażowania grupy w globalną integrację i podkreślać wspólną wizję act digital. Rebranding stanowi strategiczny krok w międzynarodowej konsolidacji oraz realizacji strategii wzrostu act digital, opartej na sztucznej inteligencji, poinformowano.
Wspomniana transformacja jest następstwem przejęcia przez act digital większościowego pakietu udziałów w Alter Solutions w 2022 roku i świadczy o integracji wartości, usług oraz długoterminowej wizji strategicznej obu podmiotów.
„Wkraczamy w nowy etap z jeszcze większą siłą, zasięgiem i możliwościami” – powiedział Thibaut Charmeil, Prezes act digital. „Nasi klienci i zespoły nadal będą mogli liczyć na tę samą zwinność i jakość, z których jesteśmy znani – teraz dodatkowo wzmocnione globalną strukturą i większymi możliwościami świadczenia usług” – dodał.
Ujednolicenie marki ma pozwolić firmie przyspieszyć współpracę międzynarodową, wzmocnić swoje zdolności realizacyjne i efektywniej skalować innowacje w 12 krajach – w tym w Portugalii, Francji, Niemczech, Polsce, Hiszpanii, Maroku, Belgii, Brazylii, USA, Kanadzie, Meksyku i Luksemburgu.
Patrząc w przyszłość, act digital stawia sobie za cel utrzymanie średniej rocznej stopy wzrostu powyżej 20%. Cel ten będzie realizowany poprzez ciągłe inwestycje w rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, rozwój międzynarodowych talentów oraz zacieśnianie współpracy na poziomie globalnym.
Spółkę act digital tworzy zespół ponad 5000 pracowników. Firma osiąga przychody sięgające 1,1 mld zł i obsługuje ponad 400 klientów.