Zmiany kadrowe

Aneta Bartnicka Country Managerem NTT Poland

Aneta Bartnicka raportuje bezpośrednio do Paula Coopera, Regional Director Europe NTT Ltd. i jest odpowiedzialna za realizację ambitnych celów NTT Ltd. w Polsce, w tym za jak najlepszą obsługę klientów lokalnych. Jednocześnie firma Dimension Data Polska poinformowała o zmianie nazwy na NTT Poland.

Aneta Bartnicka Country Managerem NTT Poland

Przypomnijmy, 1 lipca br. NTT Ltd. połączyła zasoby 28 firm i marek, w tym NTT Communications, Dimension Data, NTT Security i zintegrowała 40 000 osób z różnych zespołów w jedną organizację. Obecnie współpracuje z ponad 10 000 klientów na całym świecie, w tym z wiodącymi organizacjami w sektorach usług finansowych, farmaceutycznym, telekomunikacyjnym, energetycznym i użyteczności publicznej, produkcyjnym, motoryzacyjnym i technologicznym. “Działając pod jedną marką, firma NTT Ltd. będzie mogła zaoferować swoim klientom umiejętności, możliwości oraz usługi w obszarze wielu różnych technologii” – można było przeczytać w oficjalnym komunikacie.

Oprócz oferowania klientom bardziej zaawansowanych rozwiązań branżowych, NTT Ltd. zyskuje także dostęp do centrum innowacji NTT w Japonii i do pełnej sieci jej partnerów. „Cieszymy się z połączenia wielu marek w jedną NTT i wiemy, że nasz zespól będzie odgrywał isotną rolę, pomagając klientom w budowaniu wspaniałych rzeczy. Z przyjemnością ogłaszam, że Aneta Bartnicka została Country Managerem odpowiedzialnym za Polskę. Mając na uwadze jej doświadczenie i umiejętności jestem pewny naszej przyszłości w Polsce pod jej przewodnictwem. Stworzyliśmy NTT Ltd., aby stać się dostawcą usług technologicznych oferującym rozwiązania, które sprostają cyfrowym wyzwaniom naszych klientów na całym świecie. Wierzę, że Polska będzie miała w tym znaczący udział” – skomentował Andrew Coulsen, CEO Europe NTT Ltd.

To dla mnie zaszczyt wprowadzić NTT Ltd. do Polski. NTT jest świetną, renomowaną marką i tworzy niesamowite rzeczy dla swoich klientów oraz społeczeństw. Z przyjemnością oferujemy lokalnym klientom dostęp do marki NTT – jej zasobów i wspaniałych możliwości” – dodała Aneta Bartnicka.

Więcej informacji znajduje się na nowej stronie www.hello.global.ntt.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *