Żądanie z 3.238.132.225 nie może być obecnie obsłużone.

Jeśli jesteś właścicielem serwera i taki stan jest niepożądany:

  1. Zaloguj się do swojego panelu DirectAdmin.
  2. Wybierz domenę i przejdź do wtyczki WAF.
  3. Kliknij itwiz.pl -> Ustawienia, dla edycji polityki blokad.
  4. Kliknij itwiz.pl -> Dezaktywuj, dla całkowitego wyłączenia ochrony (nie zalecamy).

Kiedy adres IP jest zablokowany na lokalnej czarnej liście, dostęp możesz odblokować w panelu, wybierając opcję: WAF->itwiz.pl->Statystyki->Sprawdź adres IP, podając powyższe IP. Pamiętaj, że zapora WAF korzysta też z globalnych czarnych list. Jeśli adres trafi na listę globalną, zostanie z niej zdjęty po kilku dniach automatycznie. Jeśli nie chcesz czekać możesz wyłączyć sprawdzanie tych list w ustawieniach WAF -> Ustawienia -> Sprawdzanie list globalnych.

Kod diagnostyczny: Blacklisted (Blacklisted)

Rynek

Asseco Poland wdroży nowy centralny system w banku BPS

Bank BPS oraz Asseco Poland podpisały umowę na wdrożenie nowego systemu centralnego, bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej. W jej ramach część systemów informatycznych banku zostanie przeniesionych do chmury, a klienci zyskają nowoczesne rozwiązania w codziennej obsłudze. Umowę podpisano na okres 10 lat z możliwością przedłużenia.

Asseco Poland wdroży nowy centralny system w banku BPS

Wspomniana umowa obejmuje wdrożenie nowego centralnego systemu bankowego, w tym głównego systemu transakcyjnego i hurtowni danych, oraz jego eksploatację z wykorzystaniem centrów przetwarzania danych Asseco. Zmiany dotyczyć będą również systemu bankowości internetowej nowej generacji dla klientów detalicznych i firmowych oraz aplikacji mobilnej.

“Zmiany, które prowadzimy w banku BPS, dotyczą nie tylko wdrażania nowoczesnych technologii dla klientów detalicznych i biznesowych, mają także służyć coraz lepszej obsłudze zrzeszonych Banków Spółdzielczych. Z uwagi na wymagające otoczenie gospodarcze musimy przy tym szukać optymalizacji kosztowych” – powiedział Artur Adamczyk, prezes zarządu banku BPS. “Dlatego podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego systemu core’owego. Wybrany dostawca doskonale zna Zrzeszenie BPS i jego potrzeby biznesowe. Dlatego będziemy mogli skorzystać z szeregu gotowych rozwiązań oferowanych przez Asseco. Skróci to czas planowanego wdrożenia i obniży jego koszty. Nowy system centralny pozwoli nam wejść w kolejny etap rozwoju technologicznego i usprawni pracę całego banku” – dodał.

Jednocześnie, jak wskazali przedstawiciele banku, podpisanie umowy z Asseco Poland ma być impulsem dla wszystkich Banków Spółdzielczych zgromadzonych w Zrzeszeniu do przyspieszenia procesów cyfryzacji.

“Niezmiernie nam miło, że w 30. rocznicę działania naszej firmy Bank Polskiej Spółdzielczości wybrał Asseco Poland jako dostawcę kluczowych rozwiązań informatycznych na najbliższe lata. Jest to potwierdzeniem, że nasze inwestycje w funkcjonalność, technologię, bezpieczeństwo oraz subskrypcyjny model udostępniania oprogramowania spotkały się z oczekiwaniami wymagającego klienta. Podpisana umowa oznacza przedłużenie, tak ważnej dla nas, współpracy na kolejne 10 lat, a tym samym umacnia pozycję Asseco w kluczowym dla nas sektorze Banków Spółdzielczych” – podsumował Zbigniew Pomianek, wiceprezes zarządu Asseco Poland.

Przeczytaj również
Beyond.pl pomoże firmom i instytucjom publicznym w zakresie kolokacji zwrotnej oraz usług chmurowych
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *