AplikacjeRynek

Genesys daje możliwość bezpłatnego uruchomienia call center w chmurze na 3 miesiące

Przedstawiciele firmy Genesys poinformowali o możliwości wykorzystania środowiska Genesys Cloud do bezpłatnego uruchomienia zdalnego call/contact center. Z rozwiązania chmurowego udostępnionego właśnie w ramach platformy Amazon Web Services można nieodpłatnie korzystać przez okres 3 miesięcy. Wedle zapowiedzi niebawem podobne rozwiązanie będzie dostępne także w ramach chmury obliczeniowej Microsoft Azure.

Genesys daje możliwość bezpłatnego uruchomienia call center w chmurze na 3 miesiące

Z oficjalnych informacji wynika, że w ramach platformy Amazon Web Services możliwe jest uruchomienie środowiska Genesys Cloud. Co więcej, rozwiązanie to ma być łatwo dostępne poprzez serwis AWS Marketplace. Przedstawiciele firmy Gensys zapewniają, że działanie to ułatwi wykorzystanie narzędzi pozwalających na uruchomienie środowiska call/contact center we wszystkich organizacjach korzystających z chmury Amazon. Dodatkowo, rozwiązanie Genesys Cloud niebawem zostanie udostępnione także w ramach platformy Microsoft Azure – jest to efekt rozszerzenia dotychczasowej współpracy obu firm.

Przedstawiciele firmy Genesys podkreślają, że udostępnienie platformy Genesys Cloud w środowiskach AWS oraz Azure skróci czas wdrożenia platform komunikacyjnych, co ma duże znaczenie m.in. w kontekście potrzeb biznesowych stanowiących odpowiedź na społeczną izolację. Co ważne, w ramach platformy AWS możliwe będzie też wykorzystanie zniżek przysługujących członkom programu AWS Enterprise Discount Program (EDP). Z kolei w ramach współpracy z firmą Microsoft, powstać ma nowa, dedykowana dla platformy Azure wersja oprogramowania Genesys. Rozwiązanie dostępne pod nazwą Genesys Engage będzie oferowane wspólnie przez Microsoft i Genesys. Zostanie też w kompleksowy sposób zintegrowane z rozwiązaniami biznesowymi Microsoft, w tym: Microsoft Teams oraz Microsoft Dynamics 365, a także – z usługami Azure Cognitive Services.

Jednocześnie, wykorzystanie popularnych platform chmury obliczeniowej ułatwić ma też integrację oprogramowania call/contact center z innymi rozwiązaniami wykorzystywanymi w modelu cloud computing. Ma również zapewniać skalowalność, pozwalającą łatwo dostosować skalę uruchomionego środowiska do potrzeb. W ramach promocji ogłoszonej przez firmę Genesys w związku z pandemią koronawirusa rozwiązanie Genesys w chmurze może być wykorzystywane nieodpłatnie i bez ograniczeń przez okres 90 dni. Wedle zapowiedzi, czas niezbędny do uruchomienia środowiska call/contact center w oparciu o środowisko Genesys to jedynie 48 godzin.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *