Rynek

HP Inc. wprowadza globalny program partnerski HP Amplify

To pierwszy taki na rynku globalny program partnerski, zoptymalizowany tak, aby wspierać  dynamiczny rozwój partnerów i dbać o satysfakcję klientów. HP Amplify zapewnia możliwości i narzędzia współpracy niezbędne do tego, aby efektywnie rozwijać biznes w erze cyfrowej transformacji i ewoluujących zachowań zakupowych klientów. Nowy program wchodzi w życie 1 listopada 2020 r. dla partnerów handlowych, a w II połowie 2021 r. dla partnerów detalicznych.

HP Inc. wprowadza globalny program partnerski HP Amplify
Paweł Miszkiewicz, dyrektor kanału Partnerskiego w HP Inc. Polska

HP Amplify ma ułatwić partnerom dostęp i korzystanie z licznych rozwiązań oraz pomocy firmy, aby w konsekwencji  sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów. Dzięki dwóm odrębnym opcjom – Synergy i Power – HP Amplify zapewnia partnerom elastyczność w inwestowaniu w nowe usługi i ofertę.

Dzisiejszy klient oczekuje usprawnionej, zautomatyzowanej i spersonalizowanej obsługi. Dlatego też, aby móc się rozwijać w tym dynamicznym środowisku – gdzie dane stanowią nową walutę –  musimy wprowadzić niezbędne zmiany i podchodzić do naszych klientów jeszcze bardziej indywidualnie” –  wyjaśnia Christoph Schell, dyrektor handlowy HP Inc. HP Amplify nie tylko ułatwia partnerom prowadzenie interesów z HP , ale też wskazuje drogę do rozwoju i sukcesu sprzedażowego  w obecnym środowisku, jak i poza nim. Wszystko po to, aby umiejętnie wykorzystywać pojawiające  się trendy i stać się istotną częścią ewolucji zachowań zakupowych klientów.

Celem m.in. przyspieszenie obsługi klienta

Klienci radykalnie zmienili sposób, w jaki wyszukują i kupują technologię oraz w jaki sposób angażują się w życie marki, nabywając więcej produktów i usług za pośrednictwem kanałów cyfrowych, takich jak e-commerce, portale partnerskie i portale sprzedażowe. Jednocześnie, technologia i transformacja cyfrowa postępują w zadziwiającym tempie, podczas gdy modele biznesowe przechodzą z prostych transakcji koncentrujących się na sprzedaży produktów na stosunki bardziej złożone.

Dla całej branży IT, a konkretnie dla kanału partnerskiego, oznacza to, że tradycyjny biznes powinien się zmienić. Wraz z wprowadzeniem HP Amplify, HP podejmuje zdecydowane działania, aby wykorzystać zachodzące dookoła zmiany, przygotować partnerów na wyzwania nowej rzeczywistości i zapewnić jeszcze bardziej satysfakcjonującą obsługę klienta.

Klienci radykalnie zmienili sposób, w jaki wyszukują i kupują technologię oraz w jaki sposób angażują się w życie marki, nabywając więcej produktów i usług za pośrednictwem kanałów cyfrowych, takich jak e-commerce, portale partnerskie i portale sprzedażowe. Jednocześnie, technologia i transformacja cyfrowa postępują w zadziwiającym tempie, podczas gdy modele biznesowe przechodzą z prostych transakcji koncentrujących się na sprzedaży produktów na stosunki bardziej złożone. Dla całej branży IT, a konkretnie dla kanału partnerskiego, oznacza to, że tradycyjny biznes powinien się zmienić.

HP i jego partnerzy mają okazję  poszukać nowych sposobów  jak prowadzić działalność i funkcjonować na rynku. Jednak, aby w pełni wykorzystać otwierające się przed nami możliwości należy najpierw przezwyciężyć niedoskonałości systemu, stare nawyki i zaadaptować nowe modele biznesowe. Stawiamy ten pierwszy krok wspólnie, inicjując ważne zmiany w naszym ekosystemie i naszych wspólnych możliwościach”  – mówi Luciana Broggi, Global Head w HP Inc. Route-to-Market.

Filary nowego programu partnerskiego

Program HP Amplify został zaprojektowany, aby umożliwić progresywne strategie wprowadzania produktu na rynek, które obejmują kombinację modeli transakcyjnych, kontraktowych i hybrydowych, HP Amplify koncentruje się na trzech głównych filarach: wydajności, możliwościach i współpracy.

Wydajność – Ponieważ tradycyjny model sprzedaży został ulepszony, również tradycyjny model kompensacji channel został zoptymalizowany. Podczas gdy nowy program będzie nadal nagradzał partnerów na podstawie celów i skali działań, HP Amplify oferuje innowacyjny system pomiaru i nagradzania, który uwzględnia wiele strategicznych wysiłków podejmowanych przez partnerów w ramach całościowego procesu sprzedaży, od wielkości rejestracji do średniej wartości sprzedaży i utrzymania projektu.

Możliwości – Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy sukces w oparciu o nowe możliwości, w tym inwestowanie i doskonalenie umiejętności cyfrowych, możliwości świadczenia usług, handel elektroniczny / omnichannel oraz bezpieczne administrowanie danych. Możliwości zostaną dostosowane do sektorów, w których działają klienci, tworząc bardziej spersonalizowane rozwiązania. HP Amplify nagradza partnerów, którzy inwestują w możliwości e-commerce i obsługę  klientów. Im więcej opcji bezpiecznego gromadzenia danych, wprowadzania rozwiązań na rynek, usług i specjalizacji, tym większy dostęp i korzyści dla partnerów.

Współpraca – „Wyposażeni w dodatkową wiedzę i wgląd w preferencje klienta3 wraz z zdolnością do przewidywania i umożliwiania atrakcyjniejszych rozwiązań, partnerzy zyskają większą przewagę konkurencyjną. Dzięki automatycznym aktualizacjom zasobów, zwrotom produktów i całościowej analizie danych, będą w stanie bezproblemowo obsługiwać klientów. Wszystko to przyczyni się do budowania długoletnich relacji między klientami, partnerami i HP” – stwierdza Paweł Miszkiewicz, dyrektor kanału Partnerskiego w HP Inc. Polska.

Wpływ programu HP Amplify

Zaangażowanie HP w zrównoważony rozwój poprzez technologię od dawna jest integralną częścią strategii biznesowej i działalności firmy. HP i jego partnerzy mogą wywrzeć trwały wpływ na swoje otoczenie, działając jednocześnie na korzyść dalszego rozwoju innowacji i rozwoju w tych obszarach. Z tego powodu, jako rozszerzenie nowego globalnego programu firmy, HP wprowadza HP Amplify Impact, zapraszając wszystkich partnerów do przyłączenia się do HP i zobowiązując się do następujących działań na rzecz:

  • Planety: praca na rzecz gospodarki niskoemisyjnej o obiegu zamkniętym,
  • Ludzi: szanując prawa człowieka, umożliwiaj ludziom w całym ekosystemie rozwój;  kultywując różnorodność i integralność,
  • Społeczności: poprawienie możliwości edukacyjnych i ekonomicznych przy jednoczesnej  zmianie sytuacji i zwiększeniu odporność lokalnych społeczności.

Partnerom, którzy zdecydują się przyłączyć do tego programu, HP zapewni szkolenie i wsparcie oraz pomoże zidentyfikować potencjalne luki w zakresie celów, które partnerzy chcą uzyskać, a także wskaże odpowiednie wskazówki, jak je osiągnąć. Więcej szczegółów będzie znanych bliżej daty premiery HP Amplify, czyli 1 listopada 2020 r.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *