Zmiany kadrowe

Krzysztof Florczak szefem sprzedaży produktów biznesowych Microsoft w polskim kanale partnerskim

W roli Channel Sales Lead jest odpowiedzialny za sprzedaż produktów biznesowych za pośrednictwem sieci partnerów Microsoft w Polsce.

„Jest mi niezmiernie miło wrócić do polskiego oddziału Microsoft. Moja dotychczasowa kariera zawodowa koncentrowała się na współpracy z partnerami, dlatego tym bardziej cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie, żeby wesprzeć polski zespół w tym obszarze. Microsoft widzi swoją przyszłość w oparciu o ścisłą współpracę z ekosystemem partnerskim. Jestem przekonany, że to właśnie otwarte i skuteczne współdziałanie z partnerami pozwoli na przełamywanie barier rynkowych i przyspieszy cyfrową rewolucję technologiczną” – podkreśla Krzysztof Florczak.

Przez ostatnie dwa lata Krzysztof Florczak odpowiadał za obszar Consumer & Device Sales (CDS) w Rosji oraz w regionie Wspólnoty Niepodległych Państw i Azji Środkowej. Wcześniej zarządzał m.in. działalnością polskiego oddziału Microsoft na rynku konsumenckim. Zajmował też stanowiska szefa sprzedaży Małych, Średnich Firm i Klientów Korporacyjnych w Polsce. W czasie swojej kariery w strukturach Microsoft odpowiadał również za współpracę z producentami urządzeń OEM. Zanim dołączył do zespołu Microsoft Krzysztof Florczak przez 12 lat pracował w firmie California Computer Company. Odpowiadał m.in. za sprzedaż, marketing oraz rozwój działalności. W latach 2000 – 2004 pełnił funkcję dyrektora generalnego California Computer Company.

Krzysztof Florczak jest absolwentem Politechniki Łódzkiej, gdzie studiował Inżynierię Procesową oraz Zarządzanie.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *