Zmiany kadrowe

Krzysztof Florczak szefem sprzedaży produktów biznesowych Microsoft w polskim kanale partnerskim

W roli Channel Sales Lead jest odpowiedzialny za sprzedaż produktów biznesowych za pośrednictwem sieci partnerów Microsoft w Polsce.

Krzysztof Florczak szefem sprzedaży produktów biznesowych Microsoft w polskim kanale partnerskim

„Jest mi niezmiernie miło wrócić do polskiego oddziału Microsoft. Moja dotychczasowa kariera zawodowa koncentrowała się na współpracy z partnerami, dlatego tym bardziej cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie, żeby wesprzeć polski zespół w tym obszarze. Microsoft widzi swoją przyszłość w oparciu o ścisłą współpracę z ekosystemem partnerskim. Jestem przekonany, że to właśnie otwarte i skuteczne współdziałanie z partnerami pozwoli na przełamywanie barier rynkowych i przyspieszy cyfrową rewolucję technologiczną” – podkreśla Krzysztof Florczak.

Przez ostatnie dwa lata Krzysztof Florczak odpowiadał za obszar Consumer & Device Sales (CDS) w Rosji oraz w regionie Wspólnoty Niepodległych Państw i Azji Środkowej. Wcześniej zarządzał m.in. działalnością polskiego oddziału Microsoft na rynku konsumenckim. Zajmował też stanowiska szefa sprzedaży Małych, Średnich Firm i Klientów Korporacyjnych w Polsce. W czasie swojej kariery w strukturach Microsoft odpowiadał również za współpracę z producentami urządzeń OEM. Zanim dołączył do zespołu Microsoft Krzysztof Florczak przez 12 lat pracował w firmie California Computer Company. Odpowiadał m.in. za sprzedaż, marketing oraz rozwój działalności. W latach 2000 – 2004 pełnił funkcję dyrektora generalnego California Computer Company.

Krzysztof Florczak jest absolwentem Politechniki Łódzkiej, gdzie studiował Inżynierię Procesową oraz Zarządzanie.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *