Rynek

NFON – dostawca telefonii w chmurze wzmacnia działalność w Polsce

NFON, jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze, ogłosił wzmocnienie swoich działań sprzedażowych w Polsce. Firma skupi się na dystrybucji swojego głównego produktu: Cloudya (systemu telefonii w chmurze) oraz rozwiązań premium takich jak np. Ncontactcenter i Nvoice dla platformy Microsoft Teams.

NFON – dostawca telefonii w chmurze wzmacnia działalność w Polsce

Jak wskazują przedstawiciele NFON, Polska odgrywa obecnie kluczową rolę w procesie cyfryzacji i transformacji w Europie. Około 11 milionów miejsc w sektorze MŚP i około 5 milionów w pozostałej części ogółu przedsiębiorstw, to wartości, które odzwierciedlają znaczne potrzeby odświeżenia komunikacji w biznesie. Należy dodać do tego jeszcze liczbę ok. 9 milionów telefonów stacjonarnych (dane wg. Cavell Study 2019). Oznacza to, że polski rynek jest równie atrakcyjny, jak te w innych krajach europejskich jak Austrii, Włoch, Hiszpanii czy Francji.

“Polska to ważny, rozwijający się pod kątem cyfryzacji europejski rynek komunikacji biznesowej, zwłaszcza dla rozwiązań call center osadzonych w chmurze. Mamy teraz doskonały moment, aby się na tym rynku skoncentrować” – podkreśla Gernot Hofstetter, dyrektor zarządzający NFON Austria, odpowiedzialny za region Europy Środkowo-Wschodniej. “Sektor usług, czyli obszar wsparcia klienta, jak również centra informacji telefonicznej i obsługi klienta, są w Polsce niezwykle silne. My natomiast zapewniamy polskiemu biznesowi nowe bodźce w komunikacji: oto komunikacja z chmury – jest prosta, niezawodna i niezależna” – dodaje.

Rozwiązania NFON

Główny produkt NFON, Cloudya, oferuje właśnie wspomniane wyżej cechy, a ponadto zapewnia intuicyjny dostęp do wydajnych funkcji głosowych oraz do możliwości komunikowania się z każdego miejsca na świecie z dowolnego urządzenia, zapewniają przedstawiciele firmy. Może to być zarówno telefon komórkowy, telefon stacjonarny, przeglądarka na urządzeniu z dostępem do Internetu czy po prostu poprzez łącze podczas pracy z domu. Cloudya umożliwia dodatkowo działanie w architekturze georedundantnej czy też przy szyfrowaniu end-to-end.

Przeczytaj również
Nowe funkcjonalności SAP Business Technology Platform

Rozwiązania premium od NFON działają w oparciu o PBX w chmurze i zapewniają konkretne wparcie dla określonych branż lub wyzwań biznesowych. Ncontactcenter to kompleksowa oferta skutecznej i przejrzystej, wielokanałowej komunikacji poprzez przeglądarkę, którą cechuje też maksymalna elastyczność i gwarancja bezpieczeństwa w przyszłości – wskazują specjaliści NFON. Z kolei dzięki Nvoice użytkownik końcowy może uzyskać płynne połączenie usługi Cloudya z platformą Microsoft Teams. Może mieć również dostęp do świata PSTN, dzięki czemu wydajne funkcje komunikacyjne mogą współpracować ze znajomym środowiskiem Microsoft – dodają eksperci.

Silna pozycja w Europie

Silną pozycję NFON na rynku usług PBX w chmurze potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Frost & Sullivan. W opracowaniu Frost Radar pt. „Analiza porównawcza potencjału wzrostu”, spółka znalazła się w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie na rynku hostowanej telefonii IP i UCaaS. \

„Nasz model biznesowy oferuje ogromny potencjał wykorzystania dynamiki rynku. Nasz cel jest jasny: chcemy stać się numerem 1 telefonii w chmurze w Europie” – mówi Hans Szymanski, CEO i CFO NFON. W osiągnięciu tego celu pomóc ma ogólnoeuropejska sieć ponad 2700 partnerów obsługująca ponad 40 tys. klientów w 15 krajach w Europie.

Jeśli chodzi o rynki Europy Wschodniej to przedstawiciele NFON zajmują się nimi ze swojej austriackiej filii w St. Pölten. Zapewniając, że dostosowali już praktyki sprzedaży pośredniej w Polsce do potrzeb rynku. “Teraz jeszcze bardziej przyspieszamy, wspierani przez spory zespół ponad 80 partnerów z różnych branż. Wzmacniamy sektor IT, współtworzymy w Polsce nową wartość i propagujemy ważne dla gospodarki czynniki cyfryzację i transformację” – podsumowuje César Flores Rodríguez, dyrektor ds. sprzedaży w NFON AG.

Przeczytaj również
Holenderski producent rozwiązań i usług dla rolnictwa użytkuje rozwiązanie IFS na potrzeby poprawy jakości obsługi klientów
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *