Rozwiązania

Nowa platforma IFS pomoże w wymianie doświadczeń przydanych dla rozwoju biznesu po pandemii COVID-19

W ramach platformy MindFuel udostępniane będą m.in. nagrania dyskusji oraz debat, podczas których specjaliści w swoich dziedzinach będą dzielić się wiedzą i praktycznymi przykładami działań mających na celu wzmocnienie biznesu z sektorów, takich jak budownictwo, obronność, energetyka, usługi użyteczności publicznej i telekomunikacja, serwis w terenie oraz produkcja.

Nowa platforma IFS pomoże w wymianie doświadczeń przydanych dla rozwoju biznesu po pandemii COVID-19

Platforma mindfuel.ifs.com ma pełnić rolę cyfrowego miejsca spotkań oraz wymiany wiedzy pomocnej w przygotowaniu biznesu do działania w warunkach tzw. nowej normalności oraz realizacji idei zrównoważonego tworzenia wartości.

Przedstawiciele firmy IFS podkreślają, że każda branża stoi obecnie przez własnymi wyzwaniami, ale także unikalnymi okazjami do wdrażania innowacji biznesowych. Sprawia to, że nadchodzą najlepsze czasy na przeprowadzenie transformacji biznesu.

MindFuel to seria branżowych sesji dla sektorów budownictwa, obronności, energetyki, usług użyteczności publicznej i telekomunikacji, serwisu w terenie oraz produkcji. Przeznaczona jest dla każdego, kto chce wziąć udział w panelach, uczyć się od kolegów z innych firm, uporządkować swoje przemyślenia podczas warsztatów i skorzystać z inspiracji oferowanych przez liderów opinii.

W ramach pierwszej rundy uczestnicy sesji MindFuel otrzymają dostęp do materiałów dla dyrektorów najwyższego szczebla, które zostały przygotowane przez firmy z ich branży, ekspertów w dziedzinie technologii, czołowych analityków branżowych i innowatorów. Będą też mogli posłuchać prognoz i porad branżowych, które pomogą im w radzeniu sobie na rynku w oczekiwaniu na nadejście ożywienia gospodarczego.

„Przyszłość zależy od naszej reakcji na wyzwania oraz od umiejętności wykorzystywania ograniczeń jako punktu wyjścia do tworzenia bardziej inteligentnych rozwiązań i modeli biznesowych” — powiedział Oliver Pilgerstorfer, dyrektor ds. marketingu w korporacji IFS. „Uznaliśmy, że jeśli podczas trwającego kryzysu chcemy stworzyć coś pozytywnego, musimy zbliżyć do siebie ludzi i pomysły. MindFuel łączy błyskotliwe umysły, pozytywną energię i fascynujące, przyszłościowe koncepcje”.

Wszystkie sesje MindFuel są bezpłatne i trwają od 10 do 60 minut.
Chcesz poznać nowe procesy, technologie i modele pracy, aby ułatwić swojej firmie dostosowanie się do zmieniających się warunków i zwiększenie efektywności? Wejdź na stronę mindfuel.ifs.com i weź udział w dyskusji.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *