BranżaBiznes

ALSO : Nowy program lojalnościowy, podwyższenie kapitału i wsparcie dla resellerów

Przedstawiciele firmy ALSO poinformowali o uruchomieniu nowego programu lojalnościowego skierowanego do klientów z Polski. Równolegle ogłoszono również podwyższenie kapitału ALSO Polska oraz szczegóły programu wsparcia dla resellerów, borykających się z problemami biznesowymi związanymi z pandemią koronawirusa.

ALSO : Nowy program lojalnościowy, podwyższenie kapitału i wsparcie dla resellerów

W ramach nowego programu zarejestrowani klienci ALSO z sektora małych i średnich przedsiębiorstw mogą zdobywać bonusowe punkty, kupując w sklepie internetowym ALSO Webshop objęte promocją produkty z portfolio wiodących dostawców. Zebrane punkty można wymienić na ponad 1200 różnych nagród dostępnych w sklepie z prezentami ALSO Bonus Club. „Nowym programem lojalnościowym chcielibyśmy podziękować naszym lojalnym klientom z sektora SMB za ich zaufanie i to, że prowadzą swój biznes we współpracy z nami” – tłumaczy Hanna Osetek-Pasquet, Chief Customer Officer w ALSO Polska. W najbliższych miesiącach firma będzie kontynuować rozwój nowego programu lojalnościowego w całej Grupie.

Dobre wyniki za 2019 rok i wsparcie dla resellerów

Grupa Also, podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy, zatwierdziła również sprawozdanie za 2019 rok. W tym okresie jej sprzedaż netto wzrosła z 9,2 miliarda euro do 10,7 miliarda euro (+16,5%). Firma wypracowała EBITDA w wysokości 197 milionów euro, w porównaniu do 153 milionów euro w roku 2018. Z kolei skonsolidowany zysk netto poprawił się w 2019 roku o 23,6%, do około 100 milionów euro (rok wcześniej: około 81 milionów euro). Warto dodać, że dzięki szybkiej integracji, akwizycja w Polsce zaczęła przyczyniać się już do wzrostu zysków, w efekcie czego zarząd podjął decyzję o podwyższeniu kapitału ALSO Polska o 181 milionów złotych – nastąpi to  w najbliższych tygodniach.

ALSO Polska poinformowała także, iż aktywnie włączyła się w proces oferowania szybkiego i niebiurokratycznego wsparcia resellerom w czasie kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa. Mogą oni kontaktować się poprzez centralny adres e-mail: support4corona@also.com, aby omówić pokrycie potencjalnych, krótkoterminowych problemów z płynnością i ogólny proces ubiegania się o lokalne środki wsparcia. Firma chętnie też skontaktuje swoich resellerów z ekspertami, którzy będą w stanie wyjaśnić im różne opcje i doradzą w sprawie procedur aplikacyjnych. Wspomniana usługa informacyjna jest bezpłatna dla resellerów ALSO. W razie konieczności uzyskania szczegółowej porady prawnej, firma może także polecić lokalnych prawników, którzy następnie będą angażowani bezpośrednio przez resellera.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *