BranżaBiznes

ALSO : Nowy program lojalnościowy, podwyższenie kapitału i wsparcie dla resellerów

Przedstawiciele firmy ALSO poinformowali o uruchomieniu nowego programu lojalnościowego skierowanego do klientów z Polski. Równolegle ogłoszono również podwyższenie kapitału ALSO Polska oraz szczegóły programu wsparcia dla resellerów, borykających się z problemami biznesowymi związanymi z pandemią koronawirusa.

ALSO : Nowy program lojalnościowy, podwyższenie kapitału i wsparcie dla resellerów

W ramach nowego programu zarejestrowani klienci ALSO z sektora małych i średnich przedsiębiorstw mogą zdobywać bonusowe punkty, kupując w sklepie internetowym ALSO Webshop objęte promocją produkty z portfolio wiodących dostawców. Zebrane punkty można wymienić na ponad 1200 różnych nagród dostępnych w sklepie z prezentami ALSO Bonus Club. „Nowym programem lojalnościowym chcielibyśmy podziękować naszym lojalnym klientom z sektora SMB za ich zaufanie i to, że prowadzą swój biznes we współpracy z nami” – tłumaczy Hanna Osetek-Pasquet, Chief Customer Officer w ALSO Polska. W najbliższych miesiącach firma będzie kontynuować rozwój nowego programu lojalnościowego w całej Grupie.

Dobre wyniki za 2019 rok i wsparcie dla resellerów

Grupa Also, podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy, zatwierdziła również sprawozdanie za 2019 rok. W tym okresie jej sprzedaż netto wzrosła z 9,2 miliarda euro do 10,7 miliarda euro (+16,5%). Firma wypracowała EBITDA w wysokości 197 milionów euro, w porównaniu do 153 milionów euro w roku 2018. Z kolei skonsolidowany zysk netto poprawił się w 2019 roku o 23,6%, do około 100 milionów euro (rok wcześniej: około 81 milionów euro). Warto dodać, że dzięki szybkiej integracji, akwizycja w Polsce zaczęła przyczyniać się już do wzrostu zysków, w efekcie czego zarząd podjął decyzję o podwyższeniu kapitału ALSO Polska o 181 milionów złotych – nastąpi to  w najbliższych tygodniach.

Przeczytaj również
Walka z COVID-19: europejscy operatorzy udostępnią lokalizację użytkowników

ALSO Polska poinformowała także, iż aktywnie włączyła się w proces oferowania szybkiego i niebiurokratycznego wsparcia resellerom w czasie kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa. Mogą oni kontaktować się poprzez centralny adres e-mail: support4corona@also.com, aby omówić pokrycie potencjalnych, krótkoterminowych problemów z płynnością i ogólny proces ubiegania się o lokalne środki wsparcia. Firma chętnie też skontaktuje swoich resellerów z ekspertami, którzy będą w stanie wyjaśnić im różne opcje i doradzą w sprawie procedur aplikacyjnych. Wspomniana usługa informacyjna jest bezpłatna dla resellerów ALSO. W razie konieczności uzyskania szczegółowej porady prawnej, firma może także polecić lokalnych prawników, którzy następnie będą angażowani bezpośrednio przez resellera.

Tagi

Komentarze

Dodaj także na LinkedIn feed

Powered by WP LinkPress