Wdrożenia

Oparte na rzeczywistości rozszerzonej rozwiązania IFS wspierają serwisantów firmy Panasonic w Europie

Firma Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe wybrała rozwiązanie IFS Remote Assistance, które wesprze instalatorów oraz techników serwisowych w zakresie rozwiązań grzewczych i chłodniczych w bieżących działaniach serwisowych. Rozwiązanie IFS zapewni możliwość kontekstowego kontaktu z ekspertami produktowymi Panasonic, a także pozwoli na przekazywanie instrukcji serwisowych w sposób wizualny, w oparciu o technologię rzeczywistości rozszerzonej i mieszanej. Z rozwiązania będą mogli korzystać także klienci firmy.

Oparte na rzeczywistości rozszerzonej rozwiązania IFS wspierają serwisantów firmy Panasonic w Europie

Za pomocą rozwiązania IFS Remote Assistance dział Panasonic Heating & Cooling Solutions może zdalnie diagnozować problemy, dzielić się wiedzą w czasie rzeczywistym oraz znacznie przyspieszyć naprawy, które dotychczas trwały na ogół siedem dni. Dzięki zmniejszeniu lub nawet wyeliminowaniu konieczności wizyt na miejscu przedsiębiorstwo obniżyło również koszty podróży i wpływ na środowisko. Wdrożenie oprogramowania IFS wpisuje się także w strategiczne zmiany modelu biznesowego firmy Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe. Zakładają one bowiem m.in. wykorzystanie koncepcji serwicyzacji oraz przejście do modelu opartego na subskrypcji.

„Nasza inwestycja w rozwiązanie IFS stanowi część większej strategii mającej na celu zmianę modelu biznesowego z produktowego na usługowy oraz osiągnięcie dojrzałości naszego działu serwisu” — powiedział Karl Lowe, szef europejskiego działu serwisu w Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe. „Dzięki IFS Remote Assistance wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, aby wykorzystać pełny potencjał naszych wysoce wykwalifikowanych pracowników niezależnie od ich lokalizacji. Jesteśmy w stanie nie tylko radzić sobie z ograniczeniami, lecz także przyspieszyć naprawy i uzyskiwać w czasie rzeczywistym dostęp do danych o wynikach, które pomagają nam mierzyć i zwiększać jakość naszego serwisu”.

„Na całym świecie producenci mający wizję inwestują w technologię, która umożliwi im wprowadzenie modelu biznesowego opartego na serwicyzacji” — powiedział Alan Laing, dyrektor zarządzający IFS w Wielkiej Brytanii i Irlandii. „Bardzo cieszymy się, że możemy uczestniczyć w transformacji firmy Panasonic i dostarczać jej narzędzia potrzebne do zapewnienia bezpieczeństwa personelu i wysokiej jakości obsługi klienta”.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *