BranżaRynek

ProData Consult zmieni nazwę na emagine

ProData Consult zdecydowała się na akwizycję emagine i przejęcie jej nazwy ale z całkowicie zmienioną identyfikacją marketingową, przygotowującą firmę do ekspansji na kolejne rynki europejskie. To działanie ma zwiększyć zasięg terytorialny, rozszerzyć portfolio usług i konsultantów oraz stworzyć jeszcze bardziej rozwojowe miejsce pracy dla specjalistów IT – poinformowali przedstawiciele spółki.

ProData Consult zmieni nazwę na emagine

Wspólny szyld to coś więcej niż tylko zmiana nazwy, to połączenie międzynarodowych doświadczeń, wiedzy i zapewnienie klientom dostępności do nowego wymiaru świadczonych usług, uważają przedstawiciele spółki. I dodają, że dla osób szukających pracy w branży IT to okazja do: rozwoju swoich kompetencji na rynkach światowych, zdobywania doświadczeń oraz stabilnego zatrudnienia w stale rozwijającej się firmie, a także uczenia się od ekspertów z całej Europy.

“Branża IT wymaga ciągłej aktualizacji wiedzy, technologii, usług. Chcąc utrzymać pozycję lidera, trzeba wyprzedzać potrzeby klientów i wyjść poza to, co oczywiste” – mówi Mariusz Grajewski, prezes zarządu ProData Consult sp. z o. o.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku, jako grupa kapitałowa, ProData Consult wygenerowała 452 mln euro przychodu, a w Polsce kolejny raz utrzymała 40% dynamikę wzrostu. Tylko w naszym kraju projekty międzynarodowe i lokalne realizuje już blisko 1200 specjalistów IT. Świadczą oni usługi dla klientów m.in. z branży bankowości, ubezpieczeń, energetyki i e-commerce.

Poza synergią z emagine i dokonującym się rebrandingiem, w roku 2022 ProData Consult przejęła także firmę Aspira, działającą w Irlandii i Holandii, zatrudniającą ponad 200 osób i obsługującą klientów z sektora IT, usług finansowych, opieki zdrowotnej, urządzeń farmaceutycznych/ medycznych oraz sektora użyteczności publicznej/energetyki. W ten sposób spółka (występująca wkrótce formalnie pod nazwą emagine) kontynuuje międzynarodową ekspansję i wzmacnia swoją przewagę konkurencyjną.

Przeczytaj również
Jabra wprowadza nowe zestawy słuchawkowe dedykowane centrom obsługi klienta

Wprowadzeniu marki emagine w Polsce towarzyszyć będzie kampania reklamowa w 6 wybranych miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Bydgoszczy, Lublinie oraz Gdańsku i obejmować będzie m.in. nośniki DOOH, sieć kin oraz lotnisko Chopina.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.