Branża ITAplikacjeRynek

Salesforce oferuje nowy system CRM dla małych i średnich firm

Rozwiązanie Salesforce Starter łączy funkcje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu. Nowa platforma ma pomóc firmom z sektora MŚP w zarządzaniu relacjami z klientami oraz centralizacji kluczowych danych. Może być także wykorzystywana jako wsparcie istotnych procesów biznesowych także w większych organizacjach.

Salesforce oferuje nowy system CRM dla małych i średnich firm

Przedstawiciele firmy Salesforce podkreślają, że platforma Starter została zaprojektowana w oparciu o ponad 20-letnie doświadczenia firmy Salesforce m.in. w zakresie ergonomii obsługi oraz efektywności pracy. Nowe rozwiązanie ma wyróżniać się m.in. łatwością obsługi, co w realiach małych i średnich organizacji ma przekładać się na zwiększenie efektywności kluczowych procesów związanych ze sprzedażą czy obsługą klienta. Z oficjalnych informacji wynika, że aplikacja dysponuje m.in. rozbudowanymi szablonami raportów, gotowymi pulpitami nawigacyjnymi, a także rozwiązaniami pozwalającymi ujednolicić widok danych klientów. Oprogramowanie Salesforce Starter wykorzystuje też mechanizmu sztucznej inteligencji, które mają pomóc w wykorzystaniu potencjału danych zgromadzonych w środowisku CRM. Wyjątkowo proste ma być też wdrożenie rozwiązania.

Na funkcje Salesforce Starter składają się m.in. mechanizmy wspierające generowanie leadów sprzedażowych, kompleksową integrację kanałów komunikacji z klientami, a także – szybkie rozwiązywanie spraw klientów oraz zapewnienie im spersonalizowanych doświadczeń w obszarze marketingu, sprzedaży oraz obsługi.

“Małe firmy często uważają, że systemy CRM są zbyt złożone i trudne do skonfigurowania, dostosowania i efektywnego wykorzystania. Pojawiają się trudności z integracją CRM z istniejącymi narzędziami sprzedażowymi, usługowymi oraz marketingowymi, zwłaszcza jeśli używają wielu rozwiązań lub mają przestarzałe oprogramowanie, które trudno skonfigurować. Jednocześnie, wraz ze wzrostem skali działalności małe firmy często wybierają „lekkie” systemy CRM, co wymaga kosztownych migracji na inną platformę” – mówi Kris Billmaier, wiceprezes firmy Salesforce. “W Starterze na nowo zaprojektowaliśmy całe doświadczenie użytkownika, aby pomóc firmom uniknąć skomplikowanej konfiguracji i kosztownych, czasochłonnych wdrożeń. Klienci mogą szybko rozpocząć pracę z pełnym wglądem w swoją działalność w zakresie sprzedaży, usług i marketingu” – dodaje. Według niego, rozwiązanie Salesforce Starter zostało zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wsparcia dla rozwijających się organizacji, także w kontekście łatwego skalowania zakresu ich działalności.

Co ciekawe, jak podkreśla Kris Billmaier, nowe rozwiązanie Salesforce nie jest zarezerwowane wyłącznie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Produkt ten zapewnia bowiem nowy sposób wykorzystania oprogramowania Salesforce także w ramach poszczególnych zespołów jednej organizacji. “Zespoły mogą korzystać ze Startera, aby zbudować solidne podstawy, ponieważ wbudowaliśmy w niego najlepsze z naszych funkcji sprzedaży, usług i marketingu tak, aby napędzać efektywny wzrost firm. W miarę skalowania mogą dodawać więcej narzędzi, automatyzacji i rozwiązań integracyjnych, aby dopasować je do swoich rosnących potrzeb” – zapewnia Kris Billmaier.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *