AplikacjeBranżaRynek

Salesforce wprowadza nową platformę danych o relacjach z klientami

Platforma Salesforce Genie ma zapewniać nowe możliwości masowej personalizacji kontaktów z klientami, niezależnie od kanałów prowadzenia interakcji. Rozwiązanie, określane mianem hiperskalowalnej platformy danych w czasie rzeczywistym, ma otwierać nowe możliwości wsparcia dla procesów związanych ze sprzedażą, marketingiem oraz obsługę klienta.

Salesforce wprowadza nową platformę danych o relacjach z klientami

Przedstawiciele firmy Salesforce zapewniają, że nowa platforma danych jest podstawą pierwszego na świecie – działającego w pełni w modelu real-time – systemu klasy CRM. Szybki dostęp do danych dotyczących wszelkich interakcji z poszczególnymi klientami ma zaś pozwalać na zapewnienie nowej jakości obsługi oraz wysoce spersonalizowanych doświadczeń w zakresie sprzedaży, obsługi, marketingu i handlu. Nowa platforma opiera się bowiem na koncepcji ujednolicenia danych o klientach w celu stworzenia centralnego źródła wiedzy o historii jego relacji z organizacją, a także zidentyfikowanych potrzebach i preferencjach. Jednocześnie, wedle zapewnień, wykorzystanie silnika Salesforce Genie ma umożliwiać stałe dostosowywanie sposobu, treści i kontekstu komunikacji do najbardziej aktualnych informacji o potrzebach klientów. Nowa platforma ma więc stanowić odpowiedź na potrzeby związane z koniecznością płynnego łączenia danych opisujących interakcje z klientem zarówno za pośrednictwem cyfrowych, jak i tradycyjnych kanałów.

Platforma Salesforce Genie, jako fundament rozwiązania Salesforce Customer 360, ma bazować m.in. na pozyskiwaniu informacji ze strumieni danych w czasie rzeczywistym. Pozwala też na gromadzenie danych uzyskanych w ramach analizy strumieniowej oraz ich integrowanie ze zbiorami danych transakcyjnych platformy Salesforce. Rozwiązanie zawiera również wbudowane konektory, które pozwalają na łatwe zasilanie bazy danymi z dodatkowych kanałów, w tym mobilnych, internetowych, a także zbiorów danych historycznych i informacji gromadzonych w środowisku MuleSoft. Zapewniona jest też integracja z usługami niezależnych dostawców, w tym, przykładowo, z platformą Snowflake. Co ważne, natywne wykorzystanie modelu metadanych Salesforce upraszcza dalszą interpretację danych gromadzonych i przetwarzanych w ramach platformy Genie. Dodatkowe funkcje nowej platformy wspierają też m.in. porządkowanie danych pod kątem ich przydatności w kontekście poszczególnych procesów biznesowych, usprawnienie obsługi kwestii związanych z prywatnością – w tym zgód i preferencji użytkowników, a także automatyzację oraz wykorzystanie danych w środowiskach Tableau i CRM Analytics. Producent zapewnia także dedykowane narzędzia ułatwiające operacjonalizację danych gromadzonych i przetwarzanych w ramach platformy Salesforce Genie.

Przeczytaj również
Dobre wyniki Comarch za pierwszy kwartał 2021 roku
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.