BranżaRynek

Samsung SDS Europe rozwija SAP Commerce Cloud, we współpracy z firmą e-point

Projekt dotyczy rozwoju europejskiego systemu e-commerce spółki Samsung na wspomnianej technologii SAP. Kooperacja z firmą e-point obejmuje współpracę z dwoma zespołami (ok. 20 specjalistów SAP Commerce), zarządzanymi bezpośrednio przez Samsung SDS Europe. Jak wskazują przedstawiciele obu firm, sprawną realizację zadań zapewnić ma zastosowanie zwinnej metodyki programowania czyli Agile oraz Scrum.

Samsung SDS Europe rozwija SAP Commerce Cloud, we współpracy z firmą e-point

Wspomniany projekt podzielony został na klastry, czyli powiązane systemowo i geograficznie obszary biznesowej działalności firmy. Każdy etap rozwoju systemu będzie uwzględniał zarówno potrzeby rynkowe w poszczególnych krajach, jak również dostosowanie wymogów platformy do specyficznych dla danego kraju wymagań lokalnych, które są istotne ze względów regulacyjnych, czy też preferencji użytkowników końcowych platformy – poinformowali przedstawiciele obu firm.

“Jesteśmy na etapie rozwoju strategii e-commerce, bo dostrzegamy jak w ostatnich latach dynamicznie rozwinęła się sprzedaż poprzez ten kanał komunikacji z klientami. Projekt który realizujemy obejmuje szereg klastrów, dlatego tak ważne było dla nas stworzenie modelu współpracy z kompetentnym zespołem specjalistów, jednocześnie zarządzanym wewnątrz naszej organizacji, w formule team leasingu. Firma e-point spełnia nasze oczekiwania i cieszymy się, że wspólnie będziemy kontynuować ten projekt na platformie SAP Commerce Cloud” – powiedział Piotr Kreft, dyrektor Digital Innovation Hub w Samsung SDS

“Działamy na rynku od ponad 25 lat. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele projektów z obszaru e-commerce bazujących na rozwiązaniach SAP Hybris poprzez zarówno audyty, utrzymanie, jak również projekty rozwojowe i wdrożeniowe. Projekt realizowany dla Samsung Digital Service Europe to dla nas zaszczyt i potwierdzenie, że nasze elastyczne podejście do współpracy oraz ciągłe rozwijanie kompetencji w obszarze SAP Commerce to dobra decyzja” – podsumował Radosław Opałko, wicedyrektor sprzedaży ds. SAP Commerce w e-point.

Przeczytaj również
Co dzieje się na rynku rekrutacji IT w polskich startupach?
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.