BranżaRynekPolecane tematy

Symfonia oficjalnie zastępuje markę Sage w Polsce

Firma Sage, znana w Polsce także jako Sage Symfonia, zmieniła nazwę marki na „Symfonia” i rozpoczęła proces rebrandingu. Jest to związane ze zmianą właścicielską oraz rozwojem oferty spółki dla przedsiębiorstw z sektora MŚP. Nową identyfikację wizualną marki przygotowała agencja Monday we współpracy z działem marketingu Symfonii.

Symfonia oficjalnie zastępuje markę Sage w Polsce

Przypomnijmy, że w marcu tego roku Symfonia – jeden z największych w Polsce dostawców systemów ERP – po ponad 15 latach działalności w ramach Grupy Sage, została kupiona przez fundusz Mid Europa Partners, wiodącego inwestora finansowego w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej. Mimo tak długiego funkcjonowania w ramach Grupy Sage marka zachowała polski charakter, a większość tworzonego oprogramowania przeznaczona była na polski rynek. Wielu klientów nadal kojarzyło firmę jako „Symfonię”, dlatego po zmianie właścicielskiej zdecydowano się powrócić do tej nazwy – informują przedstawiciele spółki.

Nowa kolorystyka wykorzystana w identyfikacji wizualnej odróżnia się od dotychczasowej, ale jednocześnie wyraźnie z nią koresponduje – neonowa zieleń oraz gama róży i fioletów zdominowały paletę kolorystyczną marki. Natomiast nowe logo Symfonii składa się obecnie z logotypu i plastycznego sygnetu nawiązującego do kształtu fali dźwiękowej. To także nawiązanie do początków marki, gdy w komunikacji szeroko wykorzystywane były motywy związane z muzyką symfoniczną.

Symfonia oficjalnie zastępuje markę Sage w Polsce

Pierwszy etap działań rebrandingowych potrwa do końca sierpnia. W ramach już wprowadzonych zmian pojawiło się nowe nazewnictwo produktów z członem „Symfonia” oraz „Symfonia ERP”. Powstał nowy blog marki oraz kanały social media. W lipcu uruchomiona zostanie nowa strona internetowa marki.

Przeczytaj również
itelligence przechodzi rebranding i zmienia nazwę na NTT DATA Business Solutions

Do czasu zmiany danych w rejestrze KRS spółka będzie jeszcze prowadziła działalność pod nazwą Sage sp. z o.o., natomiast w okresie rebrandingu będzie korzystała z części serwisów należących do Grupy Sage.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *