MENU

Lider usług likwidacji szkód inwestuje w zarządzanie serwisem

26 marca 2014PR, Rynek

Dzięki wsparciu oprogramowania mobilnego IFS możliwe stanie się podniesienie wydajności, ograniczenie kosztów oraz maksymalizacja wykorzystania dostępnych zasobów w działaniach realizowanych m.in. przez zespół pracowników terenowych szwedzkiej firmy Polygon. Usprawnienie ciągu procesów biznesowych – działającej także w Polsce – firmy Polygon ma ostatecznie przełożyć się na wzrost marży brutto.

Źródło: Polygon

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że firma Polygon, lider w świadczeniu usług z zakresu likwidacji szkód materialnych na rynku europejskim, przystąpiła do projektu weryfikacji koncepcji, mającego na celu wdrożenie systemu wspierającego najważniejsze procesy biznesowe firmy Polygon, w tym zarządzanie usługami serwisowymi w terenie.

Firma Polygon, z siedzibą w Sztokholmie, w Szwecji, zatrudniająca około 2800 pracowników w 13 krajach, świadczy usługi z zakresu likwidacji szkód materialnych oraz tymczasowej kontroli wilgotności. Aby zwiększyć wydajność, zmniejszyć koszty i maksymalnie wykorzystać zasoby kadrowe działające w terenie, firma Polygon zdecydowała się podjąć współpracę z firmą IFS i rozpocząć wdrażanie modułu IFS Zarządzanie Usługami w Terenie jako optymalnego rozwiązania w prowadzonych procesach biznesowych.

Poza wsparciem procesów zaplecza biurowego, rozwiązanie to zakłada również zastosowanie zaawansowanych funkcji mobilnych dla pracowników w terenie i zapewnia nowoczesne mechanizmy rozdzielania zadań oraz portale dla klientów. „Zdecydowaliśmy się rozpocząć ten globalny projekt z firmą IFS, ponieważ chcemy wdrożyć system, który zapewni wsparcie i optymalizację naszych głównych obszarów działalności” — powiedział Tim King, wiceprezes ds. operacyjnych grupy Polygon. „Spodziewamy się, że firma IFS pomoże nam osiągnąć znaczące korzyści w takich obszarach działalności, jak kontakty z klientem, wykorzystanie zasobów kadrowych działających w terenie, zarządzanie projektami i administracja biurowa”.

„Cieszymy się, że możemy pracować nad tym projektem razem z firmą Polygon, z którą łączy nas długa i owocna współpraca” — powiedział prezes zarządu IFS Scandinavia, Glenn Arnesen. „W dziedzinie zarządzania usługami serwisowymi wydajność i rentowność idą ze sobą w parze, a przez wdrożenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań firmy IFS firma Polygon będzie mogła osiągnąć znaczny wzrost marży brutto w swoim złożonym łańcuchu wartości”.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »