PracaRynek

W Gdańsku powstało centrum technologiczne firmy Nike

Centrum Technologiczne Nike w Polsce ma odpowiadać m.in. za kluczowe usługi technologiczne wspierające cyfrową transformację, zapewniające nowe możliwości rozwoju biznesu, tworzenie innowacji, a także rozwój strategii direct-to-consumer.

W Gdańsku powstało centrum technologiczne firmy Nike
Źródło: Nike

Z oficjalnych informacji wynika, że początkowo gdańskie Centrum Technologiczne Nike będzie specjalizować się m.in. w projektach związanych ze strumieniowym przesyłaniem, przetwarzaniem oraz analizą danych, a także w tworzeniu wspierających handel detaliczny innowacji technologicznych, które docelowo będą wdrażane w sklepach stacjonarnych firmy Nike. Tworzone rozwiązania mają więc wspierać m.in. projektowanie oraz dystrybucję obuwia, odzieży, sprzętu i akcesoriów sportowych, a także działania marketingowe firmy Nike. W przyszłości centrum rozszerzy swoją działalność o nowe obszary, takie jak sztuczna inteligencja czy tworzenie aplikacji mobilnych.

Plany zakładają, że w najbliższych miesiącach w nowym ośrodku pracę znajdzie kolejne 100 osób. Obecnie poszukiwani są m.in. inżynierowie specjalizujący się w tworzeniu aplikacji opartych na zaawansowanej analityce oraz sztucznej inteligencji, specjaliści z dziedziny przetwarzania danych, programiści, inżynierowie SAP, deweloperzy Full-Stack, a także specjaliści ds. zarządzania środowiskami SaaS. Aktualne oferty pracy w działach technologicznych firmy Nike są dostępne na stronie: https://jobs.nike.com/technology

Zdaniem przedstawicieli firmy Nike nowe centrum rozwojowe powstało w strategicznym miejscu. Gdańska ma być bowiem idealną lokalizacją na inwestycje technologiczne, ponieważ posiada dwa uniwersytety badawcze, a także tętniącą życiem społeczność start-upów oraz liczne grono pasjonatów sportu i technologii “Centrum Technologiczne Nike w Polsce jest realizacją naszego planu cyfrowej transformacji. Naszym celem jest jeszcze lepsze wsparcie sportowców. Cieszę się, że nasz zaangażowany zespół tworzy nową generację międzynarodowych rozwiązań, produktów i usług, z których będą korzystać miliony ludzi na całym świecie” – podkreśla Ratnakar Lavu, Global Chief Digital Information Officer w firmie Nike.

Przeczytaj również
Firmy nie oszczędzają na inwestycjach w nowe technologie
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.