CDORynek

Węgierski producent aplikacji wspierającej pracę zdalną i komunikację wchodzi do Polski

Oprogramowanie Blue Colibri mają wyróżniać m.in. dostosowane do potrzeb nowoczesnych organizacji rozbudowane funkcje wspierające komunikację wewnętrzną, szkolenia, procesy HR, a także budowanie zaangażowania pracowników. Dostępne w formie aplikacji mobilnej rozwiązanie od niedawna jest dostępne także w wersji zlokalizowanej pod kątem rynku polskiego. Co ciekawe, wzmacniając obecność w Polsce przedstawiciele węgierskiego producenta chcą dotrzeć m.in. do zlokalizowanych w Polsce regionalnych ośrodków zachodnich przedsiębiorstw.

Węgierski producent aplikacji wspierającej pracę zdalną i komunikację wchodzi do Polski
Źródło: Blue Colibri

Przedstawiciele producenta podkreślają, że usprawnienie komunikacji w ramach organizacji wprost przekłada się na lepszą efektywność i wydajność pracy. “Ułożenie procesów w firmie na nowo potrafi znacząco wpłynąć na jej wydajność. Produktywność pracowników wzrasta o 20-25% w organizacjach, gdzie pracownicy są dobrze skomunikowani, a sama firma jest znacznie mniej narażona na wysoką rotację kadr. Dzięki lepszym narzędziom do komunikacji można odzyskać dużo czasu i innych zasobów marnowanych z powodu nieefektywnej komunikacji. To dlatego nasza firma specjalizuje się właśnie w usprawnianiu komunikacji” – podkreśla Tamás Barathi, współzałożyciel firmy Blue Colibri. Według niego, aplikacja Blue Colibri dobrze sprawdza się w tych organizacjach, w których wdrożony został model pracy zdalnej lub hybrydowej, a także w przedsiębiorstwach posiadających rozbudowane zespoły pracowników terenowych. Rozwiązanie węgierskiego producenta ma przy tym zapewniać łatwość wdrożenia i obsługi, a także – pozwalać na sprawne wdrożenie zmian procesowych i organizacyjnych wspierających poprawę efektywności pracy.

Funkcjonalność aplikacji Blue Colibri wspiera m.in. dystrybucję firmowych wiadomości, newsletterów czy ankiet; prowadzenie wewnętrznych szkoleń, także BHP; obsługę procesów kadrowych, w tym zarządzanie urlopami, obsługę różnego rodzaju wniosków pracowniczych, a nawet obsługę procesu rezerwacji sal konferencyjnych oraz biurek. Przedstawiciele producenta zapewniają ponadto, że rozwiązanie to wspiera też działania mające na celu integrację oraz angażowanie pracowników.

Przeczytaj również
Praca zdalna – istotny element nowoczesnego środowiska pracy

Początki działalności węgierskiej spółki sięgają 2019 roku. Obecnie z aplikacji mobilnej Blue Colibri korzysta ponad setka europejskich firm zatrudniających łącznie ponad 80 tys. pracowników. Do grona klientów węgierskiej spółki należą m.in. koncerny, takie jak: LPP, Tchibo, GrandVision, Praktiker, Trenkwalder, Volvo, Samsung i Aptiv.

Obecnie, skierowane przede wszystkim do organizacji średniej i dużej wielkości rozwiązanie jest dostępne w 16 językach, także w języku polskim. Producent zapewnia także polskojęzyczne wsparcie dla wszystkich firm zainteresowanych wykorzystaniem aplikacji Blue Colibri. Rozwiązanie jest oferowane w modelu subskrypcyjnym. Wysokość opłat miesięcznych jest uzależniona od liczby pracowników korzystających z rozwiązania, a także dostępnego dla nich zakresu funkcjonalności.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.