CDORynek

Węgierski producent aplikacji wspierającej pracę zdalną i komunikację wchodzi do Polski

Oprogramowanie Blue Colibri mają wyróżniać m.in. dostosowane do potrzeb nowoczesnych organizacji rozbudowane funkcje wspierające komunikację wewnętrzną, szkolenia, procesy HR, a także budowanie zaangażowania pracowników. Dostępne w formie aplikacji mobilnej rozwiązanie od niedawna jest dostępne także w wersji zlokalizowanej pod kątem rynku polskiego. Co ciekawe, wzmacniając obecność w Polsce przedstawiciele węgierskiego producenta chcą dotrzeć m.in. do zlokalizowanych w Polsce regionalnych ośrodków zachodnich przedsiębiorstw.

Węgierski producent aplikacji wspierającej pracę zdalną i komunikację wchodzi do Polski
Źródło: Blue Colibri

Przedstawiciele producenta podkreślają, że usprawnienie komunikacji w ramach organizacji wprost przekłada się na lepszą efektywność i wydajność pracy. “Ułożenie procesów w firmie na nowo potrafi znacząco wpłynąć na jej wydajność. Produktywność pracowników wzrasta o 20-25% w organizacjach, gdzie pracownicy są dobrze skomunikowani, a sama firma jest znacznie mniej narażona na wysoką rotację kadr. Dzięki lepszym narzędziom do komunikacji można odzyskać dużo czasu i innych zasobów marnowanych z powodu nieefektywnej komunikacji. To dlatego nasza firma specjalizuje się właśnie w usprawnianiu komunikacji” – podkreśla Tamás Barathi, współzałożyciel firmy Blue Colibri. Według niego, aplikacja Blue Colibri dobrze sprawdza się w tych organizacjach, w których wdrożony został model pracy zdalnej lub hybrydowej, a także w przedsiębiorstwach posiadających rozbudowane zespoły pracowników terenowych. Rozwiązanie węgierskiego producenta ma przy tym zapewniać łatwość wdrożenia i obsługi, a także – pozwalać na sprawne wdrożenie zmian procesowych i organizacyjnych wspierających poprawę efektywności pracy.

Funkcjonalność aplikacji Blue Colibri wspiera m.in. dystrybucję firmowych wiadomości, newsletterów czy ankiet; prowadzenie wewnętrznych szkoleń, także BHP; obsługę procesów kadrowych, w tym zarządzanie urlopami, obsługę różnego rodzaju wniosków pracowniczych, a nawet obsługę procesu rezerwacji sal konferencyjnych oraz biurek. Przedstawiciele producenta zapewniają ponadto, że rozwiązanie to wspiera też działania mające na celu integrację oraz angażowanie pracowników.

Początki działalności węgierskiej spółki sięgają 2019 roku. Obecnie z aplikacji mobilnej Blue Colibri korzysta ponad setka europejskich firm zatrudniających łącznie ponad 80 tys. pracowników. Do grona klientów węgierskiej spółki należą m.in. koncerny, takie jak: LPP, Tchibo, GrandVision, Praktiker, Trenkwalder, Volvo, Samsung i Aptiv.

Obecnie, skierowane przede wszystkim do organizacji średniej i dużej wielkości rozwiązanie jest dostępne w 16 językach, także w języku polskim. Producent zapewnia także polskojęzyczne wsparcie dla wszystkich firm zainteresowanych wykorzystaniem aplikacji Blue Colibri. Rozwiązanie jest oferowane w modelu subskrypcyjnym. Wysokość opłat miesięcznych jest uzależniona od liczby pracowników korzystających z rozwiązania, a także dostępnego dla nich zakresu funkcjonalności.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *