AplikacjeRynekPolecane tematy
Epicor udostępnia 10 wersję Epicor ERP
Jak twierdzą przedstawiciele producenta, pięć fundamentów Epicor ERP 10 to: współpraca (m.in. funkcja social enterprise), wybór (cloud, wirtualizacja, instalacja on premise), wydajność, krótki czas reakcji (m.in. prostota używania) i mobilność (w tym m.in. możliwość wykorzystania ekranów dotykowych).
Według ostatniego raportu Forrester Research, zarówno klienci, jak i pracownicy oczekują dostępności do informacji, usług i mediów społecznościowych z jakiegokolwiek urządzenia o każdej porze. „Liderzy biznesowi zauważają: ponad 77% osób podejmujących decyzje biznesowe jest zdania, że udział strategii opartej na kompleksowym wykorzystaniu telefonów i tabletów przez klientów i partnerów jest umiarkowanie ważnym, wysokim lub kluczowym priorytetem dla ich przedsiębiorstwa” – twierdzą autorzy raportu.
Nowa wersja systemu ERP firmy Epicor wykorzystuje mechanizmy mediów społecznościowych, m.in. dzięki rozwiązaniu Epicor Social Enterprise, które opiera się na rozszerzonej współpracy i spersonalizowanym środowisku. Możliwości wyszukiwania pozwalają użytkownikom na dotarcie do aktualnych informacji pochodzących z całego przedsiębiorstwa, wykorzystanie danych pochodzących z aplikacji i własny wgląd w system ERP. Użytkownicy Epicor Social Enterprise mogą efektywnie i skutecznie radzić sobie z nadmiarem informacji poprzez narzędzie zarządzania kanałem aktywności czy też śledzić dane aplikacji lub alerty innych użytkowników na zasadzie ad hoc.
„Fundamentem Epicor ERP 10 jest Architektura Biznesowa Epicor ICE 3 wspierająca wydajność, skalowalność, interoperacyjność oraz prostotę użytkowania, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów i złożoności prowadzenia działalności ze 100 proc. wykorzystaniem technologii Microsoft” – przekonują przedstawiciele producenta.
Epicor ERP 10 jest dostępny w 35 językach – także w języku polskim – w wersji stacjonarnej oraz jako usługa SaaS.