Zakończył się proces rebrandingu Veracomp – Exclusive Networks Poland. Od 3 lutego spółka prowadzi działalność pod nazwą Exclusive Networks Poland S.A. Zmiana kończy rozpoczęty w połowie 2020 roku proces przejęcia firmy Veracomp. Analogicznie zmiany dotyczą też innych spółek wywodzących się ze struktur Veracomp w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma Veracomp formalnie stała się częścią grupy Exclusive Networks na początku ubiegłego roku - i od stycznia 2021 roku działała w Polsce pod marką Veracomp - Exclusive Networks Poland. Na bazie obejmujących 18 krajów regionu Europy Środkowo-Wschodniej struktur firmy Veracomp powstał wówczas także klaster Exclusive Networks CEE. Za jego funkcjonowanie, podobnie jak za działalność polskiego oddziału firmy, odpowiada Mariusz Kochański. Według jego zapewnień, firma zachowuje swój lokalny i regionalny charakter, jednak korzysta z globalnych doświadczeń i kompetencji Exclusive Networks. "Exclusive Networks Poland S.A. tworzą Ci sami, kompetentni specjaliści, niektórzy związani z firmą od samego początku. Tak jak do tej pory, naszym priorytetem będzie doradzanie oraz wspieranie partnerów handlowych i ich klientów wiedzą i doświadczeniem. Zależy nam, by w codziennych relacjach nadal naszym wyróżnikiem była kultura zaufania i partnerstwa. Planujemy również konsekwentnie realizować naszą misję, którą jest budowanie zaufania do technologii w procesie transformacji cyfrowej" - zapewnia Mariusz Kochański, dyrektor generalny Exclusive Networks Poland. "Proces rebrandingu rozpoczęliśmy w styczniu 2021. Przez ostatni rok firma nazywała się Veracomp – Exclusive Networks Poland S.A. Chcieliśmy w ten sposób zakomunikować o połączeniu dwóch, doświadczonych spółek i wprowadzić nowego gracza na rynek CEE. Myślę, że po roku kompleksowych działań marketingowych nasi partnerzy nie będą mieli problemu z rozpoznaniem Exclusive Networks Poland S.A. – „globalnego” dystrybutora VAD z „lokalnym” zespołem. Tym bardziej, że nadal będziemy pracować nad budowaniem świadomości nowej nazwy, która jest synonimem zaufania, kompetencji i bliskich relacji" - mówi Anna Styrylska, dyrektor marketingu w firmie Exclusive Networks Poland S.A. Warto dodać, że zakup firmy Veracomp był jednym z najważniejszych elementów ekspansji Exclusive Networks i planów rozwoju w naszym regionie. Ważnym elementem strategii firmy jest bowiem wykorzystanie modelu "local sale, global scale", który - jak przekonują przedstawiciele firmy - zapewnia możliwość wymiany doświadczeń z ekspertami z całego świata oraz stabilny rozwój w międzynarodowych strukturach, a jednocześnie gwarantuje niezależność, bliskość z partnerami, bezpośrednie wsparcie handlowe i techniczne, świadczone przez osoby, doskonale znające rynek lokalny i posługujące się ich językiem.