Sztuczna inteligencjaRynek

Burger King wprowadza agenta AI w Drive Thru – to pierwszy taki system w Polsce

Burger King jako pierwsza sieć QSR w Polsce testuje rozwiązanie, które pozwala składać zamówienia w Drive Thru za pomocą agenta AI. Technologia ma skrócić czas obsługi, odciążyć pracowników i zapewnić klientom wygodniejszy, bardziej intuicyjny proces zamawiania.

Burger King wprowadza agenta AI w Drive Thru – to pierwszy taki system w Polsce

Klient rozmawia z agentem AI, a na interaktywnym ekranie widzi przebieg rozmowy oraz aktualny stan zamówienia. Cały proces – od przyjęcia zamówienia po przekazanie go do systemów restauracji – przebiega automatycznie, pozostawiając pracownikom więcej czasu na inne zadania. W każdej chwili pracownik może przejąć rozmowę jednym kliknięciem, zapewniając pełną kontrolę nad procesem.

„Chcemy, aby Drive Thru było szybsze i wygodniejsze zarówno dla klientów, jak i zespołów. AI pozwala usprawnić procesy, odciążyć pracowników i otwiera nowe możliwości rozwoju” – mówi Łukasz Wiśliński, Head of Digital w Burger King Polska.

Pierwsza faza testów pozwoliła dopracować m.in. transkrypcję mowy, zrozumienie języka polskiego i naturalną komunikację. Kolejna runda odbędzie się w grudniu w restauracji w Zgorzelcu, a za rozwój technologii odpowiada firma VOX AI.

„To przełomowy krok dla naszej sieci. Agent AI łączy zrozumienie języka polskiego, naturalną komunikację i logikę procesu, dając gościom szybki i intuicyjny sposób finalizacji zamówień” – dodaje Maciej Buba, CTO Burger King Polska.

Wprowadzenie AI do Drive Thru to kolejny etap technologicznego rozwoju marki, konsekwentnie inwestującej w narzędzia podnoszące jakość obsługi i ułatwiające pracę zespołów.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *