BiznesRynek

Avaya stawia na sprzedaż rozwiązań komunikacyjnych w modelu subskrypcyjnym

Na polskim rynku w modelu abonamentowym dostępne są już m.in. zintegrowane rozwiązania komunikacyjne Avaya IX. Według przedstawicieli firmy Avaya nowy model sprzedaży pozwala obniżyć barierę wejścia i koszty posiadania rozwiązań klasy Unified Communications.

Avaya stawia na sprzedaż rozwiązań komunikacyjnych w modelu subskrypcyjnym

Z oficjalnych informacji wynika, że dla polskich odbiorców dostępna jest już formuła rozliczeń subskrypcyjnych Avaya IX Subscription, która pozwala m.in. dostosować opłaty za korzystanie ze wspomnianych rozwiązań do konkretnych potrzeb klienta, choćby liczby użytkowników. Płatności mogą być realizowane zarówno w wymiarze miesięcznym, jak i rocznym, a klienci mogą wybrać umowę na jeden, trzy lub pięć lat. Przy czym im dłuższy czas kontraktu, tym niższe miesięczne opłaty. Ponadto możliwe jest również zwiększenie liczby licencji użytkowników o 20% w okresie obowiązywania umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Program zwiększający dostępność infrastruktury komunikacyjnej

Według przedstawicieli firmy, dzięki programowi subskrypcji klienci mogą uniknąć złożoności, kosztów i opóźnień związanych z zarządzaniem licencjami na oprogramowanie oraz odnawianiem umów. Mogą też usprawnić procesy budżetowania i zakupów. Z myślą o dotychczasowych klientach firma przygotowała też programy migracji istniejącego oprogramowania – zarówno Avaya IX, jak i wcześniejszych rozwiązań – do oprogramowania Avaya OneCloud lub Avaya IX.

„Eliminacja kosztów inwestycyjnych w ramach modelu subskrypcyjnego pozwala radykalnie obniżyć barierę wejścia, dzięki czemu przedsiębiorstwa mogą łatwiej i szybciej wdrażać nowoczesne rozwiązania komunikacyjne oraz obniżyć całkowity koszt posiadania średnio o 40%. Jednocześnie dzięki elastycznemu sposobowi naliczania opłat firmy mogą na bieżąco dostosowywać koszty do rzeczywistych potrzeb, a zarazem przez cały czas korzystać z najnowszych wersji oprogramowania” – mówi Milena Marszałek, Head of Marketing for Eastern Europe w firmie Avaya.

Jak informuje producent, Avaya IX Subscription jest kolejnym programem mającym zwiększyć dostępność nowoczesnej infrastruktury komunikacyjnej dla polskich przedsiębiorstw. W listopadzie 2019 r. wprowadzono do oferty usługę Avaya DaaS (Device as a Service), dzięki której wnosząc miesięczne opłaty można korzystać z nowoczesnych telefonów IP Avaya IX, oferty Avaya Vantage, wybranych telefonów konferencyjnych Avaya IX oraz nagradzanych urządzeń Avaya IX Collaboration Unit. Urządzenia te są niezależne od platformy i mogą być wdrażane zarówno do współpracy z rozwiązaniami komunikacyjnymi firmy Avaya, jak i z rozwiązaniami firm trzecich.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *