Rynek

Digitree Group z nową strategią do 2027 roku

Digitree Group – polska spółka notowana na GPW – ogłosiła nową strategię rozwoju na lata 2025-2027. Zakłada ona wzrost przychodów do 150 mln zł, 7% rentowności EBITDA i dalsze inwestycje w AI, influencer marketing oraz automatyzację działań digitalowych.

Digitree Group z nową strategią do 2027 roku

Celem jest budowa zintegrowanej, nowoczesnej grupy reklamowej opartej na własnych technologiach i kompetencjach agencyjnych. Spółka kończy etap reorganizacji i porządkowania struktur.

„Mamy silne zaplecze technologiczne i jasny plan skalowania działalności, zarówno organicznie, jak i przez akwizycje” – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes Digitree Group.

Strategia firmy opiera się na dwóch filarach:

  • Technologia – rozwijana m.in. przez spółki SARE, INIS i Fast White Cat.
  • Kompetencje agencyjne – konsolidowane w ramach JU: i Sales Intelligence.

Grupa chce odpowiadać na potrzeby klientów oczekujących mierzalnych efektów i szybkich wdrożeń. Planuje rozwój w perspektywicznych obszarach, takich jak influencer marketing, content „social-first” i nowoczesne SEO z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dodatkowy nacisk kładzie na automatyzację i analitykę kampanii.

„Inwestujemy w technologię, automatyzację i nowe kompetencje. Nasz cel? Być inteligentną grupą reklamową, która dowozi wyniki od strategii aż po mierzalny zwrot z każdej złotówki” – podkreśla Tomasz Wybraniec.

Model biznesowy zakłada zachowanie autonomii spółek w ramach grupy, przy jednoczesnym wykorzystaniu synergii technologicznych, sprzedażowych i operacyjnych. Kluczowe są też dalsze inwestycje w rozwój i akwizycje.

Głównymi akcjonariuszami firmy są Euvic, Budmat, Hasco TM, Buffis i Fundacja Rodziny Śmiechowskich.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *